allegro

Data: 2010-02-16 11:46:30
Autor: Maciej Browarczyk
allegro
  Michał pisze:

[cut]

Chcesz to kupic czy tylko tak pytasz sobie z nudow? Bo jak chcesz kupic (nie chce zagladac Ci do portfela) to zastanow sie czy Cie stac na utrzymanie, pomijam koszty paliwa. W takim samochodzie klocki i tarcze kosztuja juz dosc sporo i tez nie sa wieczne jak w "super Korolce 1.4 co ja kiedys mialem, klocki starczaly na 80kkm". Tutaj to klocki leca co 10kkm. Pomijam takze koszt naprawy, bo niektore z czesci dostepne sa tylko w ASO, uzywek nie uswiadczysz. Fajne auto ale jest ich malo, wiec czesci z rynku wtornego nie uswiadczysz.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-16 12:01:13
Autor: peter
allegro
Tutaj to klocki leca co 10kkm.

w jego przypadku to nie ma znaczenia. i tak po miesiacu on to auto zakatuje jak wszystkie ktore mial do tej pory.

Data: 2010-02-16 21:18:48
Autor: Michał
allegro
>Tutaj to klocki leca co 10kkm.

w jego przypadku to nie ma znaczenia. i tak po miesiacu on to auto zakatuje jak wszystkie ktore mial do tej pory.

Nic się autu nie stanie, będę mu olej zmieniał, klocki i filtry pyłkowe na czas.

Data: 2010-02-16 12:39:24
Autor: bartekkr
allegro
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hldsri$9r6$1node1.news.atman.pl...
[...]

On nie placi OC, nie robi przegladow (z powodow ideologicznych) wiec moze i czesci nie bedzie wymienial?

Data: 2010-02-16 12:43:03
Autor: omega_fan
allegro
Maciej Browarczyk wrote:
 Michał pisze:

[...]

Komplet klockow i tarcz do Phaetona kosztuje tyle co do mojego Forda
Galaxy, czyli ok. 1000 zl, wiec nie ma tragedii.
Co do niektorych czesci dostepnych tylko w ASO to masz racje.. ale
i mnie to auto sie baaardzo podoba. Gdyby tylko robili wersje kombi ;)

Data: 2010-02-16 22:47:01
Autor: Filip KK
allegro
W dniu 2010-02-16 12:43, omega_fan pisze:

[...]

To auto nie jest rodzinne, tylko biznesowe.
A poza tym, STRASZNIE źle się jeździ tym samochodem. I nie tylko ja mam takie odczucie, że to auto się nie prowadzi. Jakieś takie zbyt dziwaczne, a masażery w siedzeniach czy lodóweczka z tyłu w bagażniku (dostępna po opuszczeniu podłokietnika) oraz komputer stacjonarny, tel, fax i całe biuro, nie robią na mnie wrażenia.

Data: 2010-02-17 10:19:03
Autor: Maciej Browarczyk
allegro
omega_fan pisze:

[...]

To i tak sporo jak na Galaxy ale Phaeton ma ten sam uklad hamulcowy co Touareg i np. w ASO klocki na przod (prawdopodobnie, nie pamietam juz dokladnej ceny jak kupowalismy) kosztuja 1000zl, o tarczach nie wspominam ;) Tam jest uklad zaciskowy Brembo. Wiem, ze mozna kupic "na allegro", jednak osoba ujezdzajaca nie byla przekonana do takiego zakuou.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2010-02-17 10:36:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
allegro
Maciej Browarczyk pisze:
[...]

A nie można było poszukać oficjalnego dystrybutora Brembo i tam dopytać o ceny? Przecież byłyby to te same elementy, tylko firmowane marką producenta części, nie auta. A VW (i nie tylko on wśród producentów aut) za sam znaczek każe sobie słono płacić.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-17 11:28:08
Autor: P_ablo
allegro
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hlgchf$njv$1node2.news.atman.pl...

[...]

VW wogole ma jakas popieprzona polityke cenowa.
Przepustnica pasujaca do Phaetona /Touarega /Cayenne kosztuje w serwisie VW 1750 zl a w serwisie Porsche 1200 zl :)

--
Picasso

Data: 2010-02-16 19:28:21
Autor: Michał
allegro
[...]

Tak sobie przeglądam.

Co do klocków to wydaje mi się że tył akurat 80kkm zrobi a przód ponad połowę tego.

Jeśli chodzi o koszty to właśnie chyba paliwo zacznie dobijać dość szybko do 1/x wartości auta, a nie części - przy 25..35kkm na rok
to co tam można wymieniać, raz rolkę i jakieś gumy w zawieszeniu (+ to co samo padnie), klocki z przodu ? no może tarczę.

pozdrawiam.

--

allegro