Data: 2011-11-23 00:09:13 | |
Autor: Bydlę | |
allegro, brak chÄci wspĂłĹpracy | |
On 2011-11-22 10:57:58 +0000, Wojtek <NRD@email.ukryty.com> said:
Wystawiony został pozytywny komentarz nie temu użytkownikowi co trzeba. Tak czasem bywa. Człowiek myśli, że myśli, jednen ruch i sru.. Pomyłka została dostrzeżona w ciągu 3 minut. Został wysłany e-mail do allegro z prośbą o usunięcie. Punkt 11.6b regulaminu wskazuje, że można: Czy treść wskazuje jednoznacznie, że to pomyłka?
I czego nie rozmiesz? Tego, że to ty popełniłeś błąd, czy tego, że treść nie pozwala na jednoznaczne stwierdzenie, że jest to komentarz wystawiony nie tej osobie, której winien był być wystawiony?
Ale to jest bez znaczenia, bo regulamin mówi o czymś innym. Jak mam im to udowodnić? Nijak, jeśli treść nie pozwala na jednoznaczne itd. O co w ogóle chodzi, że nie chcą go usunąć? Mają to w dupie i nie usuwają. Ich prawo. Czy nieprawda umieszczona omyłkowo jest Jest błędem wystawiającego, a ponieważ nie wiadomo z treści, że to pomyłka, to tamta firma nie manipuluje. natychmiastowa chęć sprostowania omyłki to dla nich za mało? Mało, bo treść nie wskazuje itd. -- Bydlę |
|
Data: 2011-11-25 22:00:17 | |
Autor: John Kołalsky | |
..., brak chęci współpracy | |
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com>
Ale rozumiesz, że chęć sprostowania mogą mieć tylko strony transakcji bo serwisowi to obojętne ? |
|