allegro, brak chęci współpracy

Data: 2011-11-22 12:29:23
Autor: Jacek Midura
allegro, brak chęci współpracy
On 11/22/11 11:57, Wojtek wrote:
Wystawiony został pozytywny komentarz nie temu użytkownikowi co trzeba.
Pomyłka została dostrzeżona w ciągu 3 minut. Został wysłany e-mail do
allegro z prośbą o usunięcie. Punkt 11.6b regulaminu wskazuje, że można:

b) komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi lub
do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
pomyłkę,

Odpowiedź od allegro, że nie zostanie usunięty bo treść komentarza nie
wskazuje na pomyłkę, w związku z tym nie można go usunąć.

Ja wiem, że on jest pomyłkowy bo transakcja nie została jeszcze
sfinalizowana.

Ale umiesz czytać? Zarówno z regulaminu jak i ich odpowiedzi widać jasno, że to nie ty masz wiedzieć, że komentarz jest omyłkowy, tylko ma to wynikać z treści komentarza (np. wspomniany inny towar niż był przedmiotem transakcji). Co wpisałeś w komentarzu?

Jak mam im to udowodnić? O co w ogóle chodzi, że nie chcą
go usunąć? Czy nieprawda umieszczona omyłkowo jest na rękę Allegro a
natychmiastowa chęć sprostowania omyłki to dla nich za mało?

Pozwij ich. W końcu to pl.soc.prawo.

--
Jacek Midura

Data: 2011-11-22 12:37:35
Autor: Wojtek
Jacek Midura wrote:
[...]

Jeśli chcę wystawić komentarz pozytywny użytkownikowi X a wystawiam go użytkownikowi Y to jak z treści komentarza ma wynikać, że to błąd skoro jestem zadowolony z transakcji z X ale komentarz wystawiam Y?

W 11.6B jest spójnik LUB a on oznacza alternatywę. Albo "komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi" ALBO "do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę".

Wojtek

Data: 2011-11-22 12:58:37
Autor: gacek
On 2011-11-22 12:37, Wojtek wrote:
Jacek Midura wrote:
[...]

"Zakup towaru aaaaa u X'a bez zarzutu.

jakie pytanie, taka odpowiedź.

gacek

Data: 2011-11-22 16:58:07
Autor: John Kołalsky
xxx, brak chęci współpracy

Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl>

Wystawiony został pozytywny komentarz nie temu użytkownikowi co trzeba.
Pomyłka została dostrzeżona w ciągu 3 minut. Został wysłany e-mail do
xxx z prośbą o usunięcie. Punkt 11.6b regulaminu wskazuje, że można:

b) komentarz został omyłkowo wystawiony niewłaściwemu Użytkownikowi lub
do niewłaściwej transakcji, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na
pomyłkę,

Odpowiedź od xxx, że nie zostanie usunięty bo treść komentarza nie
[...]

Jeśli z treści samego komentarza to nie z treści aukcji :-) Czyli musiałby komentarz brzmieć np "negatywny ale nie do właściwej aukcji" albo "negatywny, ale naprawdę pozytywny", więc zostaje że punkt regulaminu nie ma sensu :-)

Data: 2011-11-23 00:48:53
Autor: to
xxx, brak chęci współpracy
begin John Kołalsky
[...]