allegro - okulary UVEX

Data: 2009-09-09 00:09:07
Autor: chaddy
allegro - okulary UVEX
Data: 2009-09-09 00:21:56
Autor: zcxz
allegro - okulary UVEX
chaddy wrote:
1. to sa okulary ochronne
2. mialem z antyfogiem po 2-3 tygodniach uzytkownia odpuscilem - szkoda oczu

--
zcxz

Data: 2009-09-09 02:05:00
Autor: Jesse Custer
allegro - okulary UVEX
On 9 Wrz, 00:21, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:
chaddy wrote:
> [...]

1. to sa okulary ochronne
2. mialem z antyfogiem po 2-3 tygodniach uzytkownia odpuscilem - szkoda oczu

Jeżdżę w przeźroczystych  X-one od jakiś 3-4 lat, wcześniej bawiłem
się w nich w asg. Po tym czasie dalej wyglądają jak nowe, a przeszły
sporo - łącznie z kilkoma glebami i upuszczeniami na asfalt /
kamienie. Imho rewelacyjna relacja cena - jakość. Z wad - trochę
powiększają obraz (przynajmniej mój model), trzeba chwili żeby się
przyzwyczaić - potem jest ok. Zdarza się im też trochę zaparować kiedy
stoję na światłach w chłodniejsze dni, ale po ruszeniu przepływ
powietrza osusza je w +- 5 sekund.

Data: 2009-09-09 10:33:36
Autor: granat
allegro - okulary UVEX
zcxz pisze:

2. mialem z antyfogiem po 2-3 tygodniach uzytkownia odpuscilem - szkoda oczu

a co z nimi nie tak?
moim zdaniem rewelacyjne, a ze tanie to zadna ujma.

granat

Data: 2009-09-09 11:56:09
Autor: zcxz
allegro - okulary UVEX
granat wrote:
a co z nimi nie tak?
zrobily sie malo przezroczyste tzn. lekko zmatowialy.
z tego co pamietam to chodzilo o zmatowienie warstwy antifogowe, ktora byla jakas gumowata taka.
efekt byl taki jakbym patrzyl przez bardzo brudna szybe.
to samo wystapilo u 2 moich znajomych.
moim zdaniem rewelacyjne, a ze tanie to zadna ujma.
ze tanie to akurat zaleta.

--
zcxz

Data: 2009-09-09 16:47:23
Autor: chaddy
allegro - okulary UVEX

Użytkownik "zcxz" <valter@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h86ldm$mfg$1portraits.wsisiz.edu.pl...
chaddy wrote:
1. to sa okulary ochronne
2. mialem z antyfogiem po 2-3 tygodniach uzytkownia odpuscilem - szkoda oczu

-- zcxz

nie odpowiadałem wcześniej gdyż nie chcę być posądzony o to, że chwalę towar tylko dlatego, że go sprzedaję, ale osobiście używam od dłuższego czasu kilku modeli jeżdżąc na rowerze, autem oraz czasami nawet na nartach (nie specjalnie przepadam za goglami) i nie wystąpiły u mnie żadne problemy. Być może trafiłeś na jakąś felerną serię???
Tak na koniec to wybaczcie, że wrzuciłem to ogłoszenie na grupie sport oraz rowery, ale mam nadzieję że będą chętni by skorzystać z moim zdaniem świetnych i niedrogich okularów, tym bardziej iż mam jedne z najatrakcyjniejszych ofert :)

pozdrawiam wszystkich
chaddy

Data: 2009-09-09 17:16:58
Autor: zcxz
allegro - okulary UVEX
chaddy wrote:
[...]
mi sie podobaly i dodatkowo poczytalem pochlebne recenzje.
wzialem chyba ivo z antyfogiem, bezbarwne. kupione w sklepie stacjonarnym z artykulami bhp.
moze to kwestia wersji antyfogowej ale na tej fukcjonalnosci mi zalazalo. podczas wiosennych dojazdow do pracy, postoje na swiatlach wiaza sie zaparowanymi okularami.

--
zcxz

Data: 2009-09-12 02:09:53
Autor: granat
allegro - okulary UVEX
zcxz pisze:

wzialem chyba ivo z antyfogiem, bezbarwne. kupione w sklepie stacjonarnym z artykulami bhp.

zgadza sie, faktycznie tez tak mialem z bezbarwnymi "szklami" w i-vo ale po wymianie na niebieskie (de facto tez bezbarwne) takich objawow juz nie bylo. przestalem ich uzywac gdy polamaly sie te gumowe koncowki wsadzane za ucho, i to moim zdaniem jedyny minus tych okularow. bardzo latwo uszkodzic ten element.

obecnie mam po jednej sztuce: bezbarwne i ciemne x-one, co jest znacznie praktyczniejsze niz bujanie sie ze zmiana szybek.

granat

Data: 2009-09-09 17:22:05
Autor: Saurus
allegro - okulary UVEX
chaddy wrote:
>http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1968298

1. to sa okulary ochronne
2. mialem z antyfogiem po 2-3 tygodniach uzytkownia odpuscilem - szkoda oczu

X-Trend są rewelacyjne. Nie liczę ile razy mi spadły, położyłem je na
szkłach, zostały przygniecione, ile razy je już myłem i wycierałem -
po ponad roku intensywnego użytkowania nadal są świetne. Ochrona przed
parowaniem jak dla mnie dobra, jedynie zimą miałem problem jeśli
oddychałem spod kominiarki (i tak tylko stojąc w miejscu). Pomimo tego
że są całe z plastiku są zadziwająco trwałe. Bez ramek i duża szybka -
nie wcinają się w pole widzenia i całkowicie o nich zapominam. Stopień
przyciemnienia w sam raz. Świetne w porównaniu do Cybric które latają
na wszystkie strony, parują w temperaturze 10*C przy nieosłoniętej
niczym twarzy i sprawiają wrażenie kruchych.

allegro - okulary UVEX