allegro... po raz kolejny...

Data: 2009-12-21 12:06:04
Autor: pmlb
allegro... po raz kolejny...
przyznam się szczerze, że choc kwota niewysoka, to chciałbym dla
zasady dac jak największą nauczkę cwaniakowi :-)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Moja osobista rada:
Daj sobie spokoj! Masz nauczke, ze najpierw kasa, zawsze to jakas lekcja, piszesz, ze to niewielkie pieniadze, zastanow sie czy dla wlasnej satysfakcji warto ryzykowac kilkukrotnie wieksze pieniadze i tracic czas?
Zrobiles sobie oszacowanie kosztow ile to moze kosztowac?
Jesli tamten bedzie tez kuty na cztery lapy to nie wygrasz w sadzie i poplyniesz wiecej, a gorycz bedzie 100 razy wieksza. Wiec jest sens?
Jesli to wartosc duza i twoje straty sa powazne to byc moze warto, mowie zrob wyliczenie ile mozesz stracic lub zarobic.
Jesli odsyla ci towar i jest to mala wartosc to wystaw to ponowinie, twoja strata bedzie mniejsza.
To sa moje rady jako praktyka. O male kwoty dla zasady by komus cos udowdnic lub zagrac na nosie sie nie oplacaja. Ale wybor nalezy do ciebie, on juz i tak ma zablokowane konto, wiec juz jakas konsekwencje poniosl. Nie wiem czego oczekujesz w takim wypadku jak on chce ci oddac towar.
Tyle.
ps. Naprawde czasem nie warto wytaczac armaty na muche.

allegro... po raz kolejny...