allegro- towar używany mozna reklamowac?

Data: 2009-07-29 06:21:21
Autor: KRZYZAK
allegro- towar używany mozna reklamowac?
 ja <lunaa2@WYTNIJ.gazeta.pl> napisali:
witam, zakupiłam towar na allegro (obuwie) używane w nieznacznym stopniu itd, piekna aukcja opisana itd. ale but był wykoślawiony o czym nie bylo nic na aukcji wspomniane, stan byl podany jako bardzo dobry. Pytanie:

Jak mozna kupowac uzywane buty? Ja pierdziele...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

allegro- towar używany mozna reklamowac?