allior sync vs mbank

Data: 2013-12-20 17:10:12
Autor: dizel
allior sync vs mbank
Witam
Jako że od nowego roku w mbanku będą wygaszać stary system
transakcyjny i zmuszać ludzi do korzystania z nowego, który mi
całkowicie nie pasuje, zastanawiam się nad założeniem konta w allior
sync. Mam kilka wątpliwości:
1. Jak zrobię założenie konta online przelewem z mbanku to już żaden
kurier z papierami do mnie nie będzie przyjeżdżał? Wolałbym tego
uniknąć ze względu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki kurier
może z tym zrobić.
2. Ile się czeka na założenie konta w takim przypadku?
3. W jaki sposób można zamknąć takie konto, czy jest też tak prosto
jak z założeniem?
4. Co do kruczków to na dzień dzisiejszy tylko widzę 3 wpłaty w
miesiącu darmowe we wpłatomacie? Poza tym wszystko darmowe bez
konieczności co miesięcznych wpływów?
5. Wpłatomaty tylko euronetu?
6. Karta oczywiście tylko z paypass? Da się samemu unieszkodliwić
antenkę jakimś nożykiem?
7. Jest też cash back? czyli możliwość wypłaty w kasie przy zakupach?
płaci się coś za tą usługę i ile można wypłacić maksymalnie?
8. Ostatnio z wpływami u mnie różnie, wiadomo nikt nie zna odpowiedzi
na to pytanie, podejrzewam że nałapią klientów i skończy się ta
darmowość jak było to z wejściem marmurkowego Alliora, trzeba się już
zacząć martwić czy można przypuszczać że jeszcze przez jakiś czas to
konto będzie naprawdę darmowe?
9. Jakieś duże różnice w obsłudze w porównaniu do mbanku? Na przykład
potwierdzanie przelewów smsem że na przykład co któryś przelew tylko
czy jakieś inne dziwne rzeczy?
10. Szybkie przelewy w internecie, jest tak że gdzie jest mtransfer to
jest i sync?
Jak coś mi się jeszcze przypomni to dopiszę.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-20 18:35:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
allior sync vs mbank

"dizel" 6pp8b952038l6avt45f5imf498fh4tvmr9@4ax.com

 http://polecam.sync.pl/ <-- 50 pln za polecenie -- -.
 https://online.sync.pl/ib/logout.html?warning=logout

[...]

Raczej żaden kurier z papierami do Ciebie nie będzie przyjeżdżał.

2. Ile się czeka na założenie konta w takim przypadku?

Nie wiem.

3. W jaki sposób można zamknąć takie konto, czy jest też tak prosto
jak z założeniem?

Jw.

4. Co do kruczków to na dzień dzisiejszy tylko widzę 3 wpłaty w
miesiącu darmowe we wpłatomacie? Poza tym wszystko darmowe bez
konieczności co miesięcznych wpływów?

Bez, o ile nie chcesz 5% keszbeku za zakupy w necie.
Aby dostać keszbek -- trzeba wlać 'wynagrodzenie'
w miesiącu, w którym kupujesz coś w necie.

5. Wpłatomaty tylko euronetu?

Chyba tak.

6. Karta oczywiście tylko z paypass? Da się samemu unieszkodliwić
antenkę jakimś nożykiem?

Nie wiem. I nie wiem, po co, skoro na koncie nie warto trzymać pieniędzy.

[...]

IMO szybsza jest śmierć niż odpłatność w SyneCku.

9. Jakieś duże różnice w obsłudze w porównaniu do mbanku?

Bardzo duże -- na korzyść SyneCka.

Na przykład
potwierdzanie przelewów smsem że na przykład co któryś przelew tylko
czy jakieś inne dziwne rzeczy?

Tego nie wiem.

10. Szybkie przelewy w internecie, jest tak że gdzie jest mtransfer to
jest i sync?

Są w SyneCku natychmiastowe -- 1 na 100 idzie. ;)

Data: 2013-12-20 20:08:09
Autor: neoniusz
allior sync vs mbank
W dniu 20.12.2013, 17:10, dizel pisze:
[...]

A ja bym wolal unikac zalozenia konta banku ze wzgledu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki bank moze z nimi zrobic.

Data: 2013-12-20 23:37:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
allior sync vs mbank

"neoniusz" l924ip$ir6$1@node2.news.atman.pl

A ja bym wolal unikac zalozenia konta banku ze wzgledu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki bank moze z nimi zrobic.

Jak już ktoś wykazał, niedyskrecja bankwa sięga
zenitu [i Praktici?] że tak to określę...

  "Zbynek Ltd." l8s8oa$b3l$1@node1.news.atman.pl

  > Ożesz... mój PIN tam też umieścili. Do sądu ich podam.

Jego tylko jeden -- moich wiele...

Data: 2013-12-21 11:45:15
Autor: dizel
allior sync vs mbank
On Fri, 20 Dec 2013 17:10:12 +0100, dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

7. Jest też cash back? czyli możliwość wypłaty w kasie przy zakupach?
płaci się coś za tą usługę i ile można wypłacić maksymalnie?

Sam sobie odpowiem bo znalazłem odpowiedź
Tak można wypłacić przy zakupach w kasie kartą allior sync do max
200pln, ta usługa w każdym banku ma takie ograniczenie max 200pln, co
do opłaty to chyba nic nie pobierają.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-21 12:23:23
Autor: darek
allior sync vs mbank

Użytkownik "dizel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6pp8b952038l6avt45f5imf498fh4tvmr9@4ax.com...
zastanawiam się nad założeniem konta w allior
sync.

Nie rozumiem czemu jeśli nowy interface Ci nie odpowiada wybrałeś Sync, przeciez mbank podazyl ta wlasnie ideologia
adrazajac niwy system...
darek

Data: 2013-12-21 13:27:15
Autor: jg
allior sync vs mbank
Dnia Sat, 21 Dec 2013 12:23:23 +0100, darek napisał(a):

Nie rozumiem czemu jeśli nowy interface Ci nie odpowiada wybrałeś Sync, przeciez mbank podazyl ta wlasnie ideologia
adrazajac niwy system...
darek

dokladnie to samo pomyslalem czytajac to pytanie...

--
jg

Data: 2013-12-21 14:26:52
Autor: dizel
allior sync vs mbank
On Sat, 21 Dec 2013 12:23:23 +0100, "darek" <darecik@biuro1.home.pl>
wrote:

[...]

W sumie to nie tylko chodzi o nowy system, jeszcze kilka innych
rzeczy, zresztą jeszcze nie wybrałem. Ale generalnie wciskanie nowego
systemu na siłę zmusiło mnie do rozejrzenia się za czymś innym, jeśli
by zostawili możliwość wyboru stary/nowy to ok, ale tak nie będzie.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-21 21:49:29
Autor: Grzexs
allior sync vs mbank
[...]

Ja zmieniłem mBank na Synca gdy pojawiły się opłaty za kartę. Właśnie interfejs www jest tam wg mnie najpaskudniejszą rzeczą, z resztą można wytrzymać.

I jest w nim takie cóś wredne – jeśli nie pójdzie jakiś przelew, to znika. Nigdzie nie ma żadnej wiadomości, że nie został wykonany. To jest największy mankament funkcjonalny, jaki mi doskwiera.

Wkurzające są też od czasu do czasu pojawiające się reklamy przy logowaniu.

I chyba przelewy odroczone / oczekujące są jakoś na odwrót w terminologii Synca w stosunku do mBanku.
--
Grzexs

allior sync vs mbank