allior sync vs mbank

Data: 2013-12-20 18:35:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
allior sync vs mbank

"dizel" 6pp8b952038l6avt45f5imf498fh4tvmr9@4ax.com

 http://polecam.sync.pl/ <-- 50 pln za polecenie -- -.
 https://online.sync.pl/ib/logout.html?warning=logout

1. Jak zrobię założenie konta online przelewem z mbanku to już żaden
kurier z papierami do mnie nie będzie przyjeżdżał? Wolałbym tego
uniknąć ze względu na dane osobowe bo nigdy nie wiadomo co taki kurier
może z tym zrobić.

Raczej żaden kurier z papierami do Ciebie nie będzie przyjeżdżał.

2. Ile się czeka na założenie konta w takim przypadku?

Nie wiem.

3. W jaki sposób można zamknąć takie konto, czy jest też tak prosto
jak z założeniem?

Jw.

4. Co do kruczków to na dzień dzisiejszy tylko widzę 3 wpłaty w
miesiącu darmowe we wpłatomacie? Poza tym wszystko darmowe bez
konieczności co miesięcznych wpływów?

Bez, o ile nie chcesz 5% keszbeku za zakupy w necie.
Aby dostać keszbek -- trzeba wlać 'wynagrodzenie'
w miesiącu, w którym kupujesz coś w necie.

5. Wpłatomaty tylko euronetu?

Chyba tak.

6. Karta oczywiście tylko z paypass? Da się samemu unieszkodliwić
antenkę jakimś nożykiem?

Nie wiem. I nie wiem, po co, skoro na koncie nie warto trzymać pieniędzy.

7. Jest też cash back? czyli możliwość wypłaty w kasie przy zakupach?

Nie wiem.

płaci się coś za tą usługę i ile można wypłacić maksymalnie?

Jw.

8. Ostatnio z wpływami u mnie różnie, wiadomo nikt nie zna odpowiedzi
na to pytanie, podejrzewam że nałapią klientów i skończy się ta
darmowość jak było to z wejściem marmurkowego Alliora, trzeba się już
zacząć martwić czy można przypuszczać że jeszcze przez jakiś czas to
konto będzie naprawdę darmowe?

IMO szybsza jest śmierć niż odpłatność w SyneCku.

9. Jakieś duże różnice w obsłudze w porównaniu do mbanku?

Bardzo duże -- na korzyść SyneCka.

Na przykład
potwierdzanie przelewów smsem że na przykład co któryś przelew tylko
czy jakieś inne dziwne rzeczy?

Tego nie wiem.

10. Szybkie przelewy w internecie, jest tak że gdzie jest mtransfer to
jest i sync?

Są w SyneCku natychmiastowe -- 1 na 100 idzie. ;)

allior sync vs mbank