almera n16 radio z kompem typ B pytanie

Data: 2010-03-22 09:02:09
Autor: John Smith
almera n16 radio z kompem typ B pytanie

spalanie ciagle pokazuje 29.1m/g niezaleznie od predkosci etc

Co do tego to mam tylko pytanie- Czy kolega resetuje miernik poprzez dluzsze przycisniecie klawisza <info>, po jakims czasie,tzn. po zmierzeniu dopiero pokaze aktualne spalanie. To taka podpowiedz chociaz samo [m/g] mogloby wskazywac na jakis blad komputera. U siebie mam [L/100h]. Gdzies w siecie jest instrukcja jak wejsc do trybu serwisowego komputera pokladowego, mozna sprawdzic czy wszystko jest dobrze ustawione.

Data: 2010-03-23 16:09:43
Autor: gooral
On 22 Mar, 08:02, "John Smith" <some...@microsoft.com> wrote:
> [...]

jak wejsc do trybu serwisowego komputera pokladowego,
mozna sprawdzic czy wszystko jest dobrze ustawione.

Dzieki piekne.
Tym razem widac (nie bawie sie w przeliczanie - ile by nie palil lac
trzeba ;P ale zaczelo dzialac (tzn wskazania sie zmieniaja)

almera n16 radio z kompem typ B pytanie