altea - nadmuch

Data: 2010-09-15 02:27:24
Autor: ichtioman
altea - nadmuch
Nadmuch działa tylko gdy przełącznik ustawiony jest na 4 pozycji (z
prawidłową siłą tj. bardzo mocno). Czy ktoś się może orientuje jaka
może być przyczyna?

Data: 2010-09-15 02:44:05
Autor: grzech
altea - nadmuch
On 15 Wrz, 11:27, ichtioman <rafal...@poczta.fm> wrote:
Nadmuch działa tylko gdy przełącznik ustawiony jest na 4 pozycji (z
prawidłową siłą tj. bardzo mocno). Czy ktoś się może orientuje jaka
może być przyczyna?

rezystor termiczny w regulatorze.
ASO będzie chciało wymienić cały regulator, a koszt opornika to coś
koło 2pln + złota rączka która to wymieni :)

grzech

Data: 2010-09-15 06:32:01
Autor: ichtioman
altea - nadmuch
rezystor termiczny w regulatorze.
ASO będzie chciało wymienić cały regulator, a koszt opornika to coś
koło 2pln + złota rączka która to wymieni :)

a wiesz może gdzie go szukać , lutownice mam, opornik pewnie też
gdzieś dostanę więc może sprubuję zanim dam się złupić w ASO :)

Data: 2010-09-15 07:06:33
Autor: ichtioman
altea - nadmuch
On 15 Wrz, 15:32, ichtioman <rafal...@poczta.fm> wrote:
> [...]

a wiesz może gdzie go szukać , lutownice mam, opornik pewnie też
gdzieś dostanę więc może sprubuję zanim dam się złupić w ASO :)

no i jeszcze pytanko o parametry, tzn ile A i na jaką temp.
jeżeli ktoś wie to będę wdzięczny za podpowiedź

Altea 95r, 1,9tdi z klimatyzacją półautomatyczną (o ile to ma jakieś
znaczenie)

Data: 2010-09-15 16:48:16
Autor: Grejon
altea - nadmuch
W dniu 2010-09-15 16:06, ichtioman pisze:

Altea 95r,

To samochód czy wehikuł czasu?

Data: 2010-09-15 10:52:39
Autor: ichtioman
altea - nadmuch
On 15 Wrz, 16:48, Grejon <grejo...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2010-09-15 16:06, ichtioman pisze:

> Altea 95r,

To samochód czy wehikuł czasu?

 05 miało być, te dekady tak szybko lecą :)

Data: 2010-09-16 01:51:21
Autor: grzech
altea - nadmuch
a wiesz może gdzie go szukać , lutownice mam, opornik pewnie też
gdzieś dostanę więc może sprubuję zanim dam się złupić w ASO :)

różnie w różnych autach. Ja miałem w podszybiu obok silnika nadmuchu
od strony pasażera.
Taka niewielka puszka. Musisz luknąć w jakiś manual.
Termika się raczej nie lutuje bo by się pewnie odlutował;) Jest na
zaciskach.
Odginasz, wyciągasz, wtykasz nowy i zaciskasz. Ja w oryginale miałem
na 100oC a kupiłem
na 130oC i działa chyba do dziś.

Data: 2010-09-17 10:35:35
Autor: ichtioman