alternatywa dla automapy

Data: 2010-04-15 12:04:47
Autor: BearBag
alternatywa dla automapy
Żadna nawigacja nie aktualizuje map na bierząco, opoznienie (od
otwarcia nowej drogi do pokazania jej na mapie) wynosi 6-12 miesiecy.
Czy to AM czy TomTom czy Mapamap.
Osobiscie polecam TT, w wielu przypadkach dokladniejszy od AM i na
pewno madrzejszy. Fajny algorytm wytyczania tras i nie ma takich
wpadek jak AM. Poza tym wszystko działa płynniej i jest prostsze.

Data: 2010-04-15 21:50:45
Autor: ToMasz
alternatywa dla automapy
BearBag pisze:
[...]

daj proszę jakieś informacje (ceny, aktualizacje) o TT
tomtom.pl>Telefon i PDA>Navigator 6 Western Europe(jedyna pozycja):
zawiera..(...) _bez polski_ !

ToMasz

Data: 2010-04-16 08:55:10
Autor: Mirek Ptak
alternatywa dla automapy
Dnia 2010-04-15 21:50,  *ToMasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
BearBag pisze:
[...]

No niestety na PDA ostatnia wersja TT to 7 i z tego co wiem nowsza się nie zapowiada - wersje 8 i 9 tylko na PNA od TomToma.
Mapy są do kupienia na wersję 7 do PDA bez problemu - również te najnowsze.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-04-15 22:34:12
Autor: Arbiter
alternatywa dla automapy

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:358b21d9-eb88-47ac-91a3-6858c946c1c9y14g2000yqm.googlegroups.com...

Osobiscie polecam TT, w wielu przypadkach dokladniejszy od AM i na

dla mnie równiez interfejs TT dużo bardziej intuicyjny i prosty niż AM. AM ma fajne opcje ale interfejs to totalne drewno, ciezko sie w tym połapać. Cechą jest ze juz jak do czegoss dojdziesz to potem zapominasz. Ja przynajmniej z ta nawigacja tak mam. Pytam na CB radiu jak cos zrobic
tomtom prosty
AM ma lepsze mapy, nie podoba mi sie sposób prowadzenia AM

Data: 2010-04-15 23:27:58
Autor: Cavallino
alternatywa dla automapy
Użytkownik "Arbiter" <niema@hotmail.com> napisał w wiadomości news:hq7t84$7q1$1newsread1.aster.pl...

[...]

Jest dokładnie tak jak piszesz.
Tylko że odwrotnie.

Data: 2010-04-16 08:56:30
Autor: Mirek Ptak
alternatywa dla automapy
Dnia 2010-04-15 23:27,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Jak zawsze czujny ;), choć ciągle w błędzie :)

Data: 2010-04-16 10:46:40
Autor: Cavallino
alternatywa dla automapy
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:

choć ciągle w błędzie :)

Jesteś, jesteś.
I to się raczej nie zmieni.

Data: 2010-04-16 16:21:52
Autor: radekp@konto.pl
alternatywa dla automapy
Thu, 15 Apr 2010 12:04:47 -0700 (PDT), w
<358b21d9-eb88-47ac-91a3-6858c946c1c9@y14g2000yqm.googlegroups.com>, BearBag
<cactusek@gmail.com> napisał(-a):

Żadna nawigacja nie aktualizuje map na bierząco, opoznienie (od
otwarcia nowej drogi do pokazania jej na mapie) wynosi 6-12 miesiecy.
Czy to AM czy TomTom czy Mapamap.

Tylko, że w przypadku AM są to pojedyncze miesiące (a na przykład Sośnica już
jest w docelowej wersji :)) ).

A w przypadku TomToma to na odcinki czeka się latami, a i tak bez skutku.
Już nie mówiąc o poprawianiu istniejących dróg.

alternatywa dla automapy