alternatywa dla automapy

Data: 2010-04-16 11:03:16
Autor: krzysiek82
alternatywa dla automapy
ToMasz pisze:
PS jakiś taki zboczony jestem, ze jak mogę, to nie używam piratów.

i dobrze, AM rządzi doceń starania programistów i używaj oryginału.
Chłopaki na prawdę się starają aby ich produkt był dobry, a cena i tak nie jest jakaś z kosmosu w porównaniu z możliwościami.

--
krzysiek82

Data: 2010-04-16 12:27:56
Autor: J.F.
alternatywa dla automapy
On Fri, 16 Apr 2010 11:03:16 +0200,  krzysiek82 wrote:
ToMasz pisze:
[...]

Bo ja wiem .. W Biedronce za 200zl dostaniesz Mapamape niewiele orsza,
za to od razu ze sprzetem :-)

No coz, byc moze czas zwiekszyc zyski przez obnizenie ceny, albo przez
takie drobne cechy jak np dogodniejsza dla klienta polityka upgradowa

J.

Data: 2010-04-16 15:06:07
Autor: Technolog
alternatywa dla automapy

ToMasz pisze:
[...]

Nie wiem, czy niewiele gorsza - nie ostrzega o fotoradarach, nie ma ulic
wielu mniejszych miejscowości. Ale aktualnie za 77 zł można zrobić upgrade do pełnej wersji oraz
zaktualizować mapy. Suma wynosi 276 zł, co jednak wciąż nie jest wygórowaną
kwotą.

Data: 2010-04-16 16:09:33
Autor: J.F.
alternatywa dla automapy
On Fri, 16 Apr 2010 15:06:07 +0200,  Technolog wrote:
[...]

Ostrzega,

nie ma ulic wielu mniejszych miejscowości.

Owszem, aczkolwiek nie wiem jak wyglada biezaca wersja, no i jak
wyglada tu automapa - w ilu miastach ma pokrycie 99% ulic ? J.

Data: 2010-04-16 16:46:14
Autor: radekp@konto.pl
alternatywa dla automapy
Fri, 16 Apr 2010 16:09:33 +0200, w
<qorgs59mir2g4svp8l0rcd0rp6b0rohelp@4ax.com>, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

>nie ma ulic wielu mniejszych miejscowości. Owszem, aczkolwiek nie wiem jak wyglada biezaca wersja, no i jak
wyglada tu automapa - w ilu miastach ma pokrycie 99% ulic ?

http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-archiwum/msg1255988/#msg1255988

oraz

http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-archiwum/msg628933/#msg628933

Data: 2010-04-16 12:34:55
Autor: BearBag
alternatywa dla automapy

http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-archiwum/msg1255988...

oraz

http://pdaclub.pl/forum/automapa/zawartosc-map-am-archiwum/msg628933/...

procent populacji objętej dokładnymi punktowymi adresami  % 72%
i to jest prawda a nie reklamowane wszedzie 99%.
Wiekszosc wiosek jest w AM pustą przestrzenią i długo jeszcze będzie.

Z reszta map jest podobnie, ale niech nikt nie krzyczy głosno że AM ma
takie super pokrycie bo codziennie sie przekonywałem jak ono jest
słabe.

Data: 2010-04-17 12:23:39
Autor: J.F.
alternatywa dla automapy