alternatywa dla automapy

Data: 2010-04-16 22:53:37
Autor: JanKo
alternatywa dla automapy
mam automape 5.x i ostatnio pod Krakowem jechałem autostradą, a
nawigacja twierdziła ze "tnę" na przełaj przez pole.

Bez GPS jazda autostradą jest bardzo trudna, można się na niej zgubić,
zjechać z drogi lub wręcz jej nie zauważyć. Podobno dawno, dawno temu
ludzie oddalali się od domu nawet na 5 km nie korzystając GPS, ale to
chyba tylko takie bajki?

kupić aktualizaje.. ale okazało sie ze ona jest na rok, ale nie od
dziś, tylko od wygaśniecia poprzedniej. nie podoba mi sie to.

Koszt subskrypcji to 79 PLN. Jest ona ważna co najmniej miesiąc od daty
zakupu. Na jej podstawie można dokonać kolejnej subskrypcji, tym razem
już ważnej rok. 2x79 to 158 PLN za które otrzymujemy najnowszą AM z
możliwością jej bezpłatnej aktualizacji przez rok (lub 6 kolejnych wersji).
Ceny "sklepowe" Automapy to 229.00 PLN - AutoMapa Polska XL i 429.00 PLN - AutoMapa Europe

Teraz porównajmy to z cenami Windowsa7 dla użytkowników Windowsa98 lub
cenami nowego Audi A8 dla użytkowników Audi 80

Data: 2010-04-16 23:18:31
Autor: ToMasz
alternatywa dla automapy
JanKo pisze:
[...]

Wbrew pozorom masz racje. jak w 91 roku jechałem pierwszy raz sam nad
morze, zrobiłem sobie liste głównych miast w kolejności, i dróg na które
muszę wjechać. teraz mam wygodniej, bo kupiłem automape....

[...]
na allegro legalna automapa 145zł....

Teraz porównajmy to z cenami Windowsa7 dla użytkowników Windowsa98 lub
cenami nowego Audi A8 dla użytkowników Audi 80
no i tu mnie masz. jak raz kupiłem Xpka, i przeczytałem ze mam licencje,
na jeden stary komputer, i nie mogę jej przenieść na nowy, zmienić
grafiki, dostaje komunikaty o niemaniu firewalla (w kompie bez netu)...
Eeee nie dlamnie ten luksus. Postawiłem linuksa. Za darmo zresztą.
Pozatym mapamap - pełna wersja (bez 3D, ale czy bez czegoś jeszcze?)
59zł - tak już lepiej..

alternatywa dla automapy