alternatywa dla pc studio samsunga - kontakty??

Data: 2010-05-01 22:01:21
Autor: Michał
alternatywa dla pc studio samsunga - kontakty??
Witam,
czy ktoś zna jakiś soft, który umożliwi zgranie kontaktów do outlooka? Soft samsunga mnie z lekka irytuje:) próbowałem kilku innych, ale nie widzą telefonu itp. Zależy mi w zasadzie tylko na synchronizacji z outlookiem.
Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-05-02 08:45:07
Autor: ToMasz
Michał pisze:
[...]
jakiego samsunga? Bo w moim naprzykład jest outlook....
ToMasz

Data: 2010-05-02 20:16:25
Autor: Michał
[...]

No nie ta półka:) u mnie nie ma - 5212,
pozdrawiam
michal

Data: 2010-05-02 22:56:16
Autor: JoteR
"Michał" napisał:

czy ktoś zna jakiś soft, który umożliwi zgranie kontaktów do outlooka?
Soft samsunga mnie z lekka irytuje:) próbowałem kilku innych, ale nie
widzą  telefonu itp.

Też szukałem alternatywnego softu do obsługi F480, ale te programy które przetestowałem do niczego się nie nadawały.

Zależy mi w zasadzie tylko na synchronizacji z outlookiem.

Akurat do tego celu Samsung PC Studio 3 nadaje się całkiem nieźle, podobnie jak New PC Studio. Nie przekłamuje pól, nie robi kaszany z polskich liter jak np. Cell Phone Manager. Tego ostatniego zostawiłem do obsługi SMS, bo soft Samsunga w ogóle się do tego nie nadaje.

JoteR

Data: 2010-05-03 20:30:17
Autor: Counter
[...]

A czy za pomoca Cell Phone Manager da sie wysylac dlugie smsy - ponad 160 znakow? Mam Samsunga C5212 i za pomoca New PC Studio max do 160 znakow.

Data: 2010-05-03 21:20:01
Autor: JoteR
"Counter"  napisał:

A czy za pomoca Cell Phone Manager da sie wysylac dlugie smsy
- ponad 160 znakow? Mam Samsunga C5212 i za pomoca New PC
Studio max do 160 znakow.

Właśnie tylko i wyłącznie z tego względu go zostawiłem, bo do niczego innego się nie nadaje a w dodatku jest płatny. Podkreślam - do wysyłania, bo nie potrafi np. ściągnąć i odczytać SMS-ów z pamięci telefonu (przynajmniej mojego - czyta tylko z karty SIM).

JoteR

Data: 2010-05-09 22:59:19
Autor: Counter
[...]

Przetestowale proponowany przez Ciebie program Cell Phone Manager
polaczylem go z Samsungiem C5212 i okazalo sie ze nie wysyla dlugich smsow,
jedynie dzieli je na kawalki. Czy u Ciebie tez tak to dziala? A moze trzeba
pozmieniac cos w konfiguracji programu zeby mozna bylo wysylac dlugie smsy jako
jeden?

Data: 2010-05-09 23:18:52
Autor: JoteR
"Counter" napisał:

[...]

Tak, to oczywiste przy wiadomościach dłuższych niż 160 znaków - przy używaniu polskich (i nie tylko) znaków diakrytycznych dłuższych niż 70 - że dzieli je na kawałki. Ale przynajmniej pozwala je skomponować, w odróżnieniu od programów Samsunga.

A moze trzeba pozmieniac cos w konfiguracji programu zeby mozna bylo wysylac dlugie smsy jako jeden?

To jest niezależne od oprogramowania, wysyłając z telefonu też taki SMS zostanie poszatkowany, taki jest standard GSM. W końcu, jak sama nazwa wskazuje, ma to być *krótka* wiadomość tekstowa a nie wypracowanie ;-)

JoteR

alternatywa dla pc studio samsunga - kontakty??