alternatywna do 7 trasa Olsztyn-Warszawa-Kraków

Data: 2009-07-14 08:37:28
Autor: newrom
alternatywna do 7 trasa Olsztyn-Warszawa-Kraków
On Mon, 13 Jul 2009 21:28:44 +0200, Jarek Skórski <ja@wm.pl> wrote:

Hi

helo

. Nie wiem jednak jak jechać dalej. Mile widziane byłyby jakieś drogi wojewódzkie z dobrą nawierzchnią. Będę się przemieszczał z plecaczkiem na fazerze 600.

Jak ma byc szybko to chyba na Uć, do Dabrowy, a pozniej przez Olkusz
do Kraka. Jesli chcesz faktycznie jechac bocznymi to niedawno sie
toczylem Konskie -> Koniecpol -> Wolbrom -. Krakow. Calkiem fajne
nawierzchnie (miejscami oczywiscie zniszczone) i mile widoczki (jak
nie skrecisz na Wolbrom tylko pojedziesz dalej to trafisz na zamek w
Ogrodziencu, pozniej albo powrot na Pilice/Wolbrom albo na Olkusz).
Jednak ja bym pewnie polecial S1, a pozniej wybral sie na zwiedzanie
okolicy.

pozdr
newrom
PS. a  w Tuszynie jest knajpa ze smaczna shoarma, przy samej drodze.
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-14 09:51:33
Autor: Kefir

<newrom@spamcom.com> wrote in message news:id9o559tqklou78ntosh7tccgaan3t5rrp4ax.com...
[...]

Na wjezdzie. "Skarabeusz". Ałtorze: wariantow jest sporo. Nikt Ci gotowego przepisu nie da, nastaw sie na odrobine wlasnego wysilku.
Moge polecic: droge nr 79 Wawa - Sandomierz, droge 728 Grojec - Konskie. Te 2 sa akurat alternatywa. Kawalkami, 7-mka jest super droga, nie wszedzie bywa ciasno.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

alternatywna do 7 trasa Olsztyn-Warszawa-Kraków