"a³torytet" czuje siź skrzywdzony.

Data: 2012-03-24 09:38:10
Autor: Grzegorz Z.
"a³torytet" czuje siź skrzywdzony.
Proboszcz z Sidziny, który stanął przed sądem za rękoczyny wobec dzieci,
nie czuje się winny, lecz skrzywdzony. Ubolewa nawet, że nikt go nie
przeprosił. Nic nie zrozumiał z werdyktu sądu, kuratorium, a nawet kurii
biskupiej - pisze Beata Łabutin. Obszerny wywiad z ks. Michałem Wieczorkiem zamieścił prawicowy tygodnik
lokalny "Nowiny Nyskie". Nyska prokuratura postawiła mu 11 zarzutów
naruszenia nietykalności osobistej dzieci. Aczkolwiek początkowo śledztwo w
sprawie spoliczkowania rok temu jednego ucznia chciała umorzyć, uznając, że
nie ma interesu społecznego w ściganiu z urzędu czynu księdza. Wznowiła
postępowanie dopiero po publikacjach "Gazety", w których ujawniliśmy, że
proboszcz wielokrotnie dopuścił się rękoczynów wobec uczniów, i interwencji
Prokuratury Okręgowej w Opolu. W sumie w sprawie przesłuchano 35 świadków.
Okazało się, że pokrzywdzonych przez księdza dzieci jest ośmioro, jednak w
przypadku sześciorga zarzuty uległy przedawnieniu.

Prawicowy tygodnik już na wstępie wywiadu podkreśla, że sprawa miała być
umorzona.

Ksiądz na to: „Okazuje się, że były naciski. »Naganiacze « są coraz
bardziej perfidni. Lekceważą Pana Boga, Kościół, księży, w nosie mają
wszystkie autorytety. A celuje w tym »Gazeta Wyborcza « oraz wszystkie
sensacyjne brukowce. (...) Te nieodpowiedzialne reporterki, którym się
wydaje, że wszystko im wolno i wszystko wypada, niestety robią mnóstwo
szkody w całym temacie”. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11410379,Ksiadz__ktory_bil__atakuje_kuratorium_i_media.html

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-24 09:58:52
Autor: Jadryś
"ałtorytet" czuje się skrzywdzony.
W dniu 2012-03-24 09:38, Grzegorz Z. pisze:
[...]

I ja też mam odczucie że ten ksiądz został skrzywdzony. Co to do diabła znaczy "nietykalność cielesna"? Gówniarz może włazić na głowę a nikt nie ma prawa mu pokazać miejsca w szeregu?

Data: 2012-03-24 10:18:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jkk2jd$pub$1node2.news.atman.pl...
[...]

A mógł mu nogi i ręce połamać!

Data: 2012-03-24 11:41:18
Autor: Grzegorz Z.
"ałtorytet" czuje się skrzywdzony.
Jadry¶ napisa³:

W dniu 2012-03-24 09:38, Grzegorz Z. pisze:
Proboszcz z Sidziny, który stan±³ przed s±dem za rźkoczyny wobec dzieci,
nie czuje siź winny, lecz skrzywdzony. Ubolewa nawet, æe nikt go nie
przeprosi³. Nic nie zrozumia³ z werdyktu s±du, kuratorium, a nawet kurii
biskupiej - pisze Beata £abutin.

I ja teæ mam odczucie æe ten ksi±dz zosta³ skrzywdzony.

A juæ najbardziej przez Kuriź.

--
"Jak juæ nie bźdź mog³a sobie sama nalaę tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj¶cie na tak± sytuacjź" M.Czubaszek

Data: 2012-03-24 14:21:22
Autor: Jadry¶
On Sat, 24 Mar 2012 11:41:18 +0100, "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote:
dzieci,

> I ja teæ mam odczucie æe ten ksi±dz zosta³ skrzywdzony.

A juæ najbardziej przez Kuriź.

W sumie najbardziej pokrzywdzony tym wyrokiem jest/bździe ten ma³olat, który poczu³/poczuje siź zupe³nie bezkarny...

--
Kapitalizm pozbawia czowieka godnosci. Jest najwiekszym zem jakie mogo sie przydarzyc gatunkowi ludzkiemu..

Data: 2012-03-24 12:10:37
Autor: pluton
"a?torytet" czuje sić skrzywdzony.
I ja też mam odczucie że ten ksiadz zostau skrzywdzony. Co to do diabua
znaczy "nietykalnośa cielesna"? Gówniarz może wuazia na guowa a nikt nie
ma prawa mu pokazaa miejsca w szeregu?

Wpadnij do mnie. Pokaze ci twoje miejsce w szeregu.

Nullification

Data: 2012-03-24 14:24:43
Autor: Jadry¶
"a?torytet" czuje si skrzywdzony.
On Sat, 24 Mar 2012 12:10:37 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:
Wpadnij do mnie. Pokaze ci twoje miejsce w szeregu.

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and
Online

Ja nie potrzebujź wychowania, i wprowadzania w æycie.

--
Kapitalizm pozbawia czowieka godnosci. Jest najwiekszym zem jakie mogo sie przydarzyc gatunkowi ludzkiemu..

Data: 2012-03-24 19:09:37
Autor: pluton
"a?torytet" czuje si skrzywdzony.
Ja nie potrzebujź wychowania, i wprowadzania w æycie.

Dzieci w szkolach tez nie potrzebuja, zeby ich ksiadz
napierdalal na lekcjach.

Nullification

gatunkowi ludzkiemu..

Data: 2012-03-24 20:11:03
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-24 19:09, pluton pisze:
Ja nie potrzebujź wychowania, i wprowadzania w æycie.
Dzieci w szkolach tez nie potrzebuja, zeby ich ksiadz
napierdalal na lekcjach.

Dzieci w szko³ach przede wszystkim trzeba u¶wiadamiaę æe wina poci±ga za sob± karź. Rodzicom na odpowiednie wychowanie czźsto brakuje czasu.

Data: 2012-03-24 20:25:06
Autor: pluton
"a?torytet" czuje si skrzywdzony.
Dzieci w szko³ach przede wszystkim trzeba u¶wiadamiaę æe wina poci±ga za
sob± karź.

Trzeba ich takze uswiadamiac, ze najlepszym narzździem kary jest ksionc,
który ich pierdolnie krzyzem po pelnych winy lbach.

Nullification

Data: 2012-03-24 20:31:00
Autor: jadry¶
W dniu 2012-03-24 20:25, pluton pisze:
[...]

Jak nie ma nikogo innego do u¶wiadamiania rozwydrzonego smarkacza, to moæe byę i ksi±dz.

Data: 2012-03-24 12:09:39
Autor: pluton
"ałtorytet" czuje się skrzywdzony.
Proboszcz z Sidziny, który stanau przed sadem za rakoczyny wobec dzieci,
nie czuje sia winny, lecz skrzywdzony.

Niech przyjdzie do mnie. Ja teæ siź chcź poczuę skrzywdzony.

Nullification

"a³torytet" czuje siź skrzywdzony.