alufelgi a zardzewiala tarcza

Data: 2010-03-24 09:17:07
Autor: Stefan
alufelgi a zardzewiala tarcza
Zakladam sobie na wiosne alufelgi i spotyka mnie taki widok na tylnej osi:

http://i.imgur.com/38xxA.jpg

Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to dobry pomysl? Na co uwazac?

Data: 2010-03-24 09:32:17
Autor: Robert_J
alufelgi a zardzewiala tarcza
http://i.imgur.com/38xxA.jpg

Ja tam widzę bęben a nie tarczę ;-)

Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to dobry pomysl?

Najlepiej czerwoną ;-). Wtedy jest bajer...

Na co uwazac?

Żeby się nie pobrudzić ;-)

Sorry, nie mogłem się powstrzymać :-).
A tak poważnie to niestety jest uroda dość ażurowych felg zakładanych na bębny. MZ na bębny nadają się raczej pełne alufelgi, a nie takie delikatesy. Masz do wyboru: albo widok rdzy, albo pomalować bębny na jakiś kolor, co wygląda jeszcze śmieszniej :-). Może ewentualnie srebrny nie będzie rzucał się tak bardzo w oczy...
A uważać masz tylko na to, żeby nie pomalować kawałka płaszczyzny przylegania felgi :-).

Data: 2010-03-24 10:02:53
Autor: Stefan
alufelgi a zardzewiala tarcza
Robert_J pisze:
[...]
[...]

Dzieki, BTW to nowe auto (kupione pol roku temu). Czy rdza w tym miejscu to nie jest jakas wada ktora powiniem zglosic na gwarancje?

Data: 2010-03-24 10:09:02
Autor: Gabriel'Varius'
alufelgi a zardzewiala tarcza

Dzieki, BTW to nowe auto (kupione pol roku temu). Czy rdza w tym miejscu to nie jest jakas wada ktora powiniem zglosic na gwarancje?
To jest normalna rzecz, choc zardzewiale bebny/nalot mialem najwczesniej po 2 czasem 3 sezonach od zakupu nowego auta. A co do meritum sprawy to wyczysc bebny jesli to cie tak bardzo denerwuje, kup lakier odporny na cieplo i pomaluj bebny. Pamietaj aby poczekaj az lakier wyschnie i nie zamaluj wszystkiego :-) Najlepiej wyglada czarny matowy kolor bo nie rzuca sie w oczy choc widzialem juz srebrne, czerwone, zielone, zolte, biale i nie polecam :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-03-24 11:06:41
Autor: grzech
alufelgi a zardzewiala tarcza
Dzieki, BTW to nowe auto (kupione pol roku temu). Czy rdza w tym miejscu to nie jest jakas wada ktora powiniem zglosic na gwarancje?

Zanim jednak zaczniesz się tego dotykać, doczytaj/dopytaj czy Ci gwarancji na auto nie zabiorą.
Pomalujesz koło a w razie awarii silnika powiedzą, że to przez dodatkowe obciążenie tylnego koła
farbą ową :-)

grzech
nyska

Data: 2010-03-24 09:38:41
Autor: krzysiek82
Stefan pisze:
Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to dobry pomysl? Na co uwazac?

oczyść i pomaluj na czarno :)

--
krzysiek82

Data: 2010-03-24 10:14:01
Autor: Jackare
Użytkownik "Stefan" <stefan@costam.wp.pl> napisał w wiadomości news:hochq5$lgs$1inews.gazeta.pl...
Zakladam sobie na wiosne alufelgi i spotyka mnie taki widok na tylnej osi:

http://i.imgur.com/38xxA.jpg

Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to dobry pomysl? Na co uwazac?

pomalować czarną matową farbą żaroodporną. Czarny kolor "zniknie" w ciemnościach podwozia i praktycznie nie będzie go widać zza felgi.
--
Jackare

Data: 2010-03-24 10:40:24
Autor: BaX
[...]

A farbe kup najlepiej taką np. do malowania kominków, a nie fulwypas bajer do zacisków bo będzie 2x mniejsza i 2x droższa a efekt ten sam jak nie lepszy.

Data: 2010-03-24 13:04:45
Autor: Yogi\(n\)
[...]

Dobry. Ja mam fabrycznie pomalowane na czarno, w dwóch czy trzech miejscach wylazła ruda, pomalowałem w tych miejscach matową odporną na temperaturę - i to jest chyba najlepszy wybór, bębnów nie widać. Pamiętaj tylko o oczyszczeniu z rudej, tak jak mówi znajomy.

--
Yogi(n)

alufelgi a zardzewiala tarcza