ambasador iraela pojawi sie pod pomnikem zydów w Warszawie z portretem salomona morela

Data: 2018-01-30 00:03:01
Autor: boukun
ambasador iraela pojawi sie pod pomnikem zydów w Warszawie z portretem salomona morela
"Drodzy polscy followersi - tu NIE chodzi o obozy śmierci. Oczywiście, że one nie były polskie. To były niemieckie obozy śmierci. Tu chodzi o uprawnione i podstawowe prawo do rozmów o zaangażowaniu Polaków w morderstwa na Żydach, bez lęków i groźby kary. To proste" - napisał na Twitterze Emmanuel Nahshon, rzecznik izraelskiego MSZ.

https://wiadomosci.wp.pl/rzecznik-izraelskiego-msz-zwrocil-sie-do-polakow-nie-chodzi-o-obozy-smierci-6214632406226561a

Aaron
5h temu

ambasador iraela pojawi sie pod pomnikem zydów w Warszawie z portretem salomona morela i powie co złego Polacy zrobili salomonowi morelowi ze salomon morel=żyd po wojnie uciekł do izraela

ZAK
5h temu

TAK SOBIE MYŚLĘ ,ŻE WPROWADZENIE NARRACJI O POLSKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA HOLOKAUST NAJBARDZIEJ PASUJE ŚWIATOWEJ ORGANIZACJI ŻYDÓW W STANACH I NIEMCZECH !!!

XXL
5h temu

Ja zwracam sie do rodakow posiadajacych te drzewa w izraelu.Odeslijcie to tam skad przyszlo.Wam wiele nie daje a jak widac tylko zagrano na waszym nosie !!

Kiedy wreszcie ustaną wasze kłamstwa
21 min. temu

Niech uderzą się sami w swoje sumienia jak wydawali swoich do niemieckich obozów zagłady. Czekam aż znowu was Pan Bóg doświadczy. Widocznie z tego co się stało nic nie zrozumieli. Widać zawsze będą perfidni. Czas rozliczeń tu na ziemi dla was się zbliża. O tym, ze ten czas jest już w ruchu mówi Mateńka Boża w Medjugorie do widzącej!!!

Xenek
29 min. temu

Niestety mają nas za Goi . Wydaje się im że mają większe prawa od reszty świata. Gdybyśmy zaczęli mowić o Żydach w NKWD , UB i SB zostalibyśmy nazwani antysemitami, a też powinnismy mieć takie samo prawo do wypowiedzi jak oni. Jest mi przykro bo starałem się ich bronić w wielu sytuacjach. Będziemy bronić prawdy, co mogą nam zrobić podnieś stopy procentowe.

koszer
wczoraj (22:40)

To juz poszlo i przynajmniej wiemy czym jest izrael szkody dla zydow sa spore bo Polacy nie dadza sobie w nieskonczonoisc skakac po glowie

Rolnik (ale z łużc)
wczoraj (21:36)

Zemsta za 68-my? Przecież wywieźliście tyle maszn do szycia Singrera ze złotymi stelarzami!!

ambasador iraela pojawi sie pod pomnikem zydów w Warszawie z portretem salomona morela