amber gold - chyba "zaczelo sie" :)

Data: 2012-07-23 14:19:05
Autor: Q
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
Artykuly nieco stare (sprzed kilku dni), ale co tam:

"Kontrowersyjny właściciel firmy Amber Gold spotkał się z dziennikarzami, ale nie pozwolił, by robić mu zdjęcia. Ostatnie opóźnienia w wypłatach pieniędzy klientom to wina... KNF"
http://wyborcza.pl/1,75248,12167648,Wlasciciel_Amber_Gold_oskarza_KNF_o_opoznienia_w_wyplatach.html

"Grupa klientów Amber Gold nie otrzymała pieniędzy, mimo że termin lokat upłynął. Firma zaprzecza jednak, że ma kłopoty z płynnością finansową. - Ten problem dotyczył 40-50 osób i spowodowany był zmianą przez nas banku - zapewnia rzecznik firmy"
+ zdjecie ich siedziby:
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,12153819,Amber_Gold__opoznienia_byly_chwilowe__Juz_wyplacamy.html

"Po kilkunastu minutach oczekiwania na salę wchodzi prezes Marcin Plichta z adwokatem Łukaszem Daszutą. Plichta - niepokazujący się wcześniej publicznie - to uśmiechnięty, lekko pucołowaty, krótko ostrzyżony blondyn. Ma 28 lat, wygląda trochę poważniej."
+ pi-arowe zdjecie ze sztabka zlota :)
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,12167716,Amber_Gold_sia_otwiera_i_atakuje_Komisje_Nadzoru_Bankowego.html

Data: 2012-07-23 14:38:39
Autor: brum
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
a co chyba "sie zaczelo"?
jak na razie przez moment nie wyplacali srodkow niewielkiej grupie osob i nie wiadomo jak to sie skonczylo
na tej grupie co chwile ktos bebni, ze nie dostal z getinu srodkow i jakos nie ma larum z tego powodu

Data: 2012-07-23 18:00:06
Autor: MK
W dniu 23.07.2012 o 14:38 brum <spam@na.berdyczow> pisze:

[...]

A ja z ciekawosci zapytam, czy na grupie jest ktos kto zainwestowal u nich  i otrzymal zwrot z odsetkami?

MK

Data: 2012-07-23 18:32:37
Autor: Krzysiek
MK pisze:
A ja z ciekawosci zapytam, czy na grupie jest ktos kto zainwestowal u
nich i otrzymal zwrot z odsetkami?

A to to ja przebijam i zapytam czy zainwestował ktoś u:
http://centrumio.pl/oferta/inwestycje
i też otrzymał zwrot kapitału z odsetkami? ;-)
Tu:
http://www.hyipforum.pl/posrednictwo-inwestycyjne/cio-inwestycja-15-w-skali-miesiaca/2400/
twierdzą, że podobno tak i nawet samochody już pokupowali ;-)

Data: 2012-07-23 09:59:12
Autor: Krzysiek
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
W dniu poniedziałek, 23 lipca 2012 18:32:37 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

A to to ja przebijam i zapytam czy zainwestowal ktos u:
http://centrumio.pl/oferta/inwestycje

LOL i po co ja pracuje;)

Data: 2012-07-27 10:53:54
Autor:
amber gold - chyba
Najlepsze inwestycje obecnie, to w tak zwane pozabankowe pożyczki bez BIK, dla
zadłużonych, czyli takie tam: http://pozyczkichwilowki.net.pl/ Bardzo wysokie
oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle. Już
chyba co najmniej kilka parabanków oferuje coś w rodzaju bankowych lokat z
których pożyczki te są udzielane. Po0niewaz pożyczki te sa kilka -
kilkunastokrotnie droższe od bankowych więc i te inwestycje są wielokrotnie
wyżej oprocentowane od lokat w banku. --

Data: 2012-07-27 13:04:38
Autor: Zbynek Ltd.
amber gold - chyba
bajjak.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a) :
Najlepsze inwestycje obecnie, to w tak zwane pozabankowe pożyczki bez BIK, dla
zadłużonych, czyli takie tam: http://pozyczkichwilki.net.pl/ Bardzo wysokie
oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle.

Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

--
    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-27 11:37:37
Autor:
amber gold - chyba
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle.

Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

Mnie nie chodzi o tą stronę www z ofertami różnych firm tylko o tego typu
oferty pożyczek pozabankowych. Zarabiają krocie te parabanki --

Data: 2012-07-27 11:42:11
Autor:
> [...]
> oprocentowanie rzeczywiste a ze ściągalnością wbrew pozorom nie jest źle.

Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

P.S. Ich nie kontroluje KNF i mogą sobie dowolnie podnosić oprocentowanie
pożyczek a chętnych nie brak, bo KNF przegina ze swymi "rekomendacjami" nie
zdając sobie chyba sprawy z tego (albo doskonale o tym wiedząc) że napędza
lichwiarzom klientów którzy to lichwiarze świetnie sobie radzą z egzekwowaniem
należności i to wcale nie bezprawnie. --

Data: 2012-07-29 11:28:13
Autor: Krzysiek
amber gold - chyba
W dniu piątek, 27 lipca 2012 13:42:11 UTC+2 uĹźytkownik   napisał:

[...]

Zastanawia mnie taki cytat:
"KNF potwierdziła, że wysłała do wszystkich banków w Polsce pismo ostrzegające, że działalność gdańskiej firmy w „rażący sposób narusza przepisy prawa". W rezultacie Amber Gold stracił większość rachunków bankowych. "

pochodzi stad:
http://www.ekonomia24.pl/artykul/706205,920076-Skutki-bankructwa-OLT.html

W piątek właściciel OLT Express, gdańska firma Amber Gold, oferująca lokaty w złoto i pożyczki, poinformowała, że wycofała się z inwestycji. „Jest nam bardzo przykro, że nasza inwestycja napotkała tak duże trudności, których nie jest w stanie przezwyciężyć"

Data: 2012-07-27 15:59:10
Autor: SQLwiel
amber gold - chyba
W dniu 2012-07-27 13:04, Zbynek Ltd. pisze:
bajjak.SKASUJ@gazeta.pl napisał(a) :
Najlepsze inwestycje obecnie, to w tak zwane pozabankowe pożyczki bez
BIK, dla

Ordynarny spam. Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojawi się tam.

.... bo wiarygodność takiego partnera jest taka sama, jak ambergolda :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-27 11:03:26
Autor:
amber gold - chyba
Krzysiek <kl1@o2.pl> napisał(a):
W dniu poniedzia=B3ek, 23 lipca 2012 18:32:37 UTC+2 u=BFytkownik Krzysiek n=
apisa=B3:

Data: 2012-07-24 12:09:18
Autor: Q
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
jak na razie przez moment nie wyplacali srodkow niewielkiej grupie osob i nie wiadomo jak to sie skonczylo

"niewielkiej grupie"?
Naprawde wierzysz, ze problem dot. tylko 40-50 klientow?
I moze jeszcze wierzysz w to, ze wstrzymali wyplaty przez
klopot z aplikacja, zmiane rachunku czy co tam (jeszcze sobie wymyslili)?
:)

na tej grupie co chwile ktos bebni, ze nie dostal z getinu srodkow i jakos nie ma larum z tego powodu

Jak nie ma jak jest :).

Data: 2012-07-24 12:41:23
Autor: brum
[...]

nie mam dostepu do informacji innych niz podane tutaj, ton Twojej wypowiedzi sugeruje, ze Ty taki dostep masz
w takim razie podziel sie, wszyscy bedziemy bogatsi o wiedze
dzialalnosc amber gold zawiera wiele niewiadomych, z ktorych jedna jest naprawde niepokojaca: brak publikacji sprawozdan finansowych
swoja droga, jest to co najmniej wykroczenie, wiec knf zamiast pisywac listy do bankow, moglaby sie zajac tym drobnym szczegolem

Data: 2012-07-24 12:56:17
Autor: Zbynek Ltd.
brum napisał(a) :
[...]

Wiedza to też doświadczenie życiowe. Z którego wynika, że PR firm zawsze umniejsza klęski, a czasem wręcz je neguje. I to nawet do samego momentu krachu.

Ludzie powierzający swoje pieniądze AG nie są zbyt świadomymi użytkownikami instrumentów finansowych. Stąd też nie mogą ani nie potrafią przyswajać czy dzielić się publicznie wiedzą, jak my tu na p.b.b.

Data: 2012-07-26 23:19:08
Autor: Zbynek Ltd.
Zbynek Ltd. napisał(a) :
brum napisał(a) :
[...]

I co, brumie? Właśnie upadł OLT. Do samego końca zaprzeczali :-P I co? I wszystkie loty od jutra odwołane.

Data: 2012-07-26 23:22:23
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-07-26, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Tam loty:
http://forsal.pl/artykuly/635794,inwestor_w_piatek_albo_bankructwo_olt_express.html

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-07-26 23:41:47
Autor: ajaj
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
szczesliwi Ci, ktorzy zaplacili za loty karta kredytowa - maja jeszcze szanse odzyskac pieniadze (wg regulacji visy i mastercarda, jesli usluga nie zostala wykonana, bank zwraca klientowi pieniadze, choc nie wiadomo czy banki tak latwo sie poddadza)

reszta chyba niestety moze sie pozegnac z gotowka....

Data: 2012-07-26 23:45:48
Autor: ajaj
W dniu 2012-07-26 23:41, ajaj pisze:
[...]

tu wiecej o mozliwosci odzyskania pieniedzy przy platnosci karta:

http://forsal.pl/artykuly/635803,odwolanie_lotu_poznaj_prawa_pasazera_poradnik.html

Data: 2012-07-30 05:54:00
Autor: Grzesiek
On 2012-07-26, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

> I co, brumie? Właśnie upadł OLT. Do samego końca zaprzeczali :-P I
> [...]

prot...@post.pl

To samo teraz będzie z Amberem.
http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-linie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

Data: 2012-07-30 16:05:34
Autor: Chris94
Dnia Mon, 30 Jul 2012 05:54:00 -0700 (PDT), Grzesiek napisał(a):

To samo teraz będzie z Amberem.
http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-linie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

Cytat z tego artykułu:

"...możemy skorzystać z opcji charge back (tylko jeśli płaciliśy kartą
kredytową). W tym przypadku trzeba złożyć reklamację w banku, który
wystawił fakturę (zamiast w OLT). Pozwala to na odwołanie transakcji."

O jaką fakturę chodzi???
Od kiedy to banki wystawiają faktury na opłacone karta płatniczą usługi
innej firmy?
Pytam, bo to jest już kolejny czytany przeze mnie artykuł, zawierający
powyższą informację.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-07-30 17:23:43
Autor: m
On 2012-07-26, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Ten artykuł ma trochę wymowę "stłucz pan termometr, nie będziesz miał gorączki".

p. m.

Data: 2012-07-31 01:22:46
Autor: Q
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
To samo teraz będzie z Amberem.
http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-linie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac

Dziwny ten artykul... jakby sponsorowany przez AG...

....czyli jak AG w koncu upadnie, to bedzie to wina KNF-u?
Rozumiem jakby US cos tam znalazl a potem by wyszlo,
ze to blad urzednika i ciach- kolejna firma upadla "bo".

Czy jakakolwiek firma upadla "przez KNF"?
Swoja droga ciekawe czy szef AB juz splacil
swoje dlugi z poprzedniej firmy...

Data: 2012-07-31 01:29:09
Autor: Krzysiek
W dniu wtorek, 31 lipca 2012 01:22:46 UTC+2 użytkownik Q napisał:

Czy jakakolwiek firma upadla "przez KNF"?
Swoja droga ciekawe czy szef AB juz splacil
swoje dlugi z poprzedniej firmy...

Przez KNF to nie  (choc gdyby oglosili, ze bank X jest niewyplacalny to....;)

ale przez problemy z Urzedami Skarbowymi wielu juz upadlo (Optimus?).

Data: 2012-07-31 12:22:45
Autor: Q
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
ale przez problemy z Urzedami Skarbowymi wielu juz upadlo (Optimus?).

Z tym optimusem sprawa nie jest do konca jasna-
- niby dzialali zgodnie z owczesnym prawem,
ale jednak naginali to prawo, tzn. wykorzystywali luki prawne.
Gdyby prawo bylo napisane dokladnie,
biorac pod uwage rozne przypadki,
to w ogole nie powstalaby taka firma jak Optimus.
Eh... I tak zle, i tak zle...

Data: 2012-07-31 13:02:09
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-31 12:22, Q pisze:
[...]

Optimus, gdy się do niego dobrali, to działał już od 10 lat z powodzeniem. Zaczynał od banalnego handlowania składakami PC, potem importował drukarki itd.
Po prostu Kluska zaczął obrastać w piórka, a się nie dzielił z kim należało i wydano na niego nakaz.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-31 13:04:33
Autor: Zbynek Ltd.
SQLwiel napisał(a) :
[...]

Nie nakaz - to był wyrok.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-07-31 16:16:14
Autor: Jarek Andrzejewski
On Tue, 31 Jul 2012 12:22:45 +0200, "Q" <no@spam.org> wrote:

[...]

ciekawe jest to, co piszesz, bo sąd stwierdził jednak coś innego.

Data: 2012-07-31 18:41:06
Autor: SQLwiel
[...]

Wykorzystywanie luk nie jest naginaniem. Z tego żyją tłumy lewników.
Naginanie, to tzw. "falandyzacja".

Niedaleko mnie jest (może "była", 2 lata temu) ogromna hala, na której codziennie demontuje się na kawałki ok. 600 Opli z Gliwic, pakuje się je na specjalne "raki" (rodzaj statywów) i wywozi TIR-ami do Estonii, gdzie są na powrót składane do kupy.
Takich, którzy "uchwalili" "prawo", które czyni taki proceder opłacalnym - należy powywieszać na latarniach.

Dawno temu widziałem jakiś komunistyczny film o obozie koncentracyjnym. Więźniowie stali " w kółko" i łopatami przerzucali piasek, "prawy do lewego". Zapewne, aby się nie nudzili. Mam dziwne skojarzenie.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-31 17:41:26
Autor: Tomasz Chmielewski
On 07/31/2012 05:22 PM, Q wrote:
[...]

Ale to chyba nie wina Optimusa, ze prawo w Polsce tworzone jest przez rzesze amatorow?

Idac tym tokiem rozumowania ("sprawa nie do konca jasna"), latwo wykazac, ze spora czesc obywateli naszego kraju powinna isc siedziec, bo wykorzystywali luki prawne, tzn. oszukiwali fiskusa na podatku Belki...

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2012-07-31 21:22:05
Autor: Krzysztof Halasa
"Q" <no@spam.org> writes:

Dziwny ten artykul... jakby sponsorowany przez AG...

...czyli jak AG w koncu upadnie, to bedzie to wina KNF-u?

Swoją drogą, oni chyba tylko przechowują złoto klientów, tak? No to KNF
może im ew. zmniejszyć obroty, ale nie powinno to mieć żadnych gorszych
skutków. Klienci także teoretycznie nie ponoszą ryzyka, przecież mogą
sobie to złoto chyba zabrać?
Jeśli oczywiście nie ma tam żadnego kryminalnego przekrętu.
Ale domyślam się, że AG nie potrzebuje upoważnienia do sprzedania owego
złota :-(
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-07-31 23:39:57
Autor: Chris94
Dnia Tue, 31 Jul 2012 21:22:05 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

[...]

Ale tego złota jest (jak podaje AG) tylko 100 kg, podczas gdy z
wielkości sumy depozytów wychodzi, że powinno być 4 razy tyle.

Data: 2012-08-01 22:40:18
Autor: Krzysztof Halasa
Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

Ale tego złota jest (jak podaje AG) tylko 100 kg, podczas gdy z
wielkości sumy depozytów wychodzi, że powinno być 4 razy tyle.

Ale to by oznaczało chyba jakiś kryminał, tak?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-08-01 23:05:53
Autor: osa
[...]

Właściciel AG ma już jakieś wyroki na koncie więc pewnie jeden więcej nie zrobi mu różnicy ;)

Data: 2012-08-02 00:16:36
Autor: Q
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
Właściciel AG ma już jakieś wyroki na koncie więc pewnie jeden więcej nie zrobi mu różnicy ;)

Byc moze wyciagnal wnioski z poprzedniej "wpadki"
i tym razem wraz z upadloscia wybierze sie na Kajmany :).

Data: 2012-08-01 09:09:16
Autor: Andrzej Lawa
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
W dniu 30.07.2012 14:54, Grzesiek pisze:

To samo teraz będzie z Amberem.
http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-linie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

Jasne, wszystkiemu winne są media - ten sposób argumentacji skądś znam ;->

Data: 2012-08-01 22:44:50
Autor: Krzysztof Halasa
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> writes:

http://absurdy.blogstream.pl/2012/07/26/dlaczego-linie-lotnicze-olt-express-musialy-zbankrutowac/

Jasne, wszystkiemu winne są media - ten sposób argumentacji skądś znam ;->

To akurat bardzo możliwe: nagonka w mediach -> wypływy przekraczają
wpływy -> problem.

W przypadku np. piramid taki moment teoretycznie jest najkorzystniejszy
(dla właściciela piramidy, oczywiście) do "zakończenia" działalności.
Ale oczywiście nie tylko dla piramid jest to problem, np. banki także
się takich rzeczy boją (przyjmuję, że bank z definicji nie jest
piramidą).
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-07-24 13:06:39
Autor: MK
W dniu 24.07.2012 o 12:41 brum <spam@na.berdyczow> pisze:

[...]

AFAIR nie ma zadnej sankcji za brak publikacji. Dlatego wiekszosc firm  tego nie robi.

MK

Data: 2012-07-24 14:34:34
Autor: brum
[OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
AFAIR nie ma zadnej sankcji za brak publikacji.

proponuje zapoznac sie z ustawa o rachunkowosci, szczegolnie art. 79

Dlatego wiekszosc firm  tego nie robi.

tak sobie piszesz czy mozesz to jakos udowodnic?

Data: 2012-07-24 17:58:12
Autor: MK
W dniu 24.07.2012 o 14:34 brum <spam@na.berdyczow> pisze:

AFAIR nie ma zadnej sankcji za brak publikacji.

proponuje zapoznac sie z ustawa o rachunkowosci, szczegolnie art. 79

podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności - znaczy jakiej?

Dlatego wiekszosc firm  tego nie robi.

tak sobie piszesz czy mozesz to jakos udowodnic?

Tak sobie pisze, bo przez kilka lat wspolpracowalem z takimi firmami...

MK

Data: 2012-07-24 18:38:57
Autor: brum
[OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności - znaczy jakiej?

wysokosc grzywny okresla sad
kara ograniczenia wolnosci:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_ograniczenia_wolno%C5%9Bci

Data: 2012-07-24 19:00:37
Autor: MK
[OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
W dniu 24.07.2012 o 18:38 brum <spam@na.berdyczow> pisze:

podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolnoÂści - znaczy jakiej?

wysokosc grzywny okresla sad
kara ograniczenia wolnosci:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kara_ograniczenia_wolno%C5%9Bci

Taaaa... tyle by bylo teorii, a co z praktyka? Sprawdz ile jest  opublikowanych sprawozdan, a ile zarejestrowanych spolek prawnych...

MK

Data: 2012-07-24 19:33:46
Autor: brum
[OT]Re: amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
Taaaa... tyle by bylo teorii, a co z praktyka? Sprawdz ile jest opublikowanych sprawozdan, a ile zarejestrowanych spolek prawnych...

z off topic przechodzisz w trolling, zatem odpowiadam ostatni raz:
- poruszyles temat braku sankcji za niezlozenie sprawozdania, wyprowadzilem Cie z bledu
- nie udowodniles, ze wiekszosc podmiotow zobowiazanych do skladania sprawdozdan ich nie sklada
- nie wiem, skad czerpiesz informacje statystyczne na temat zlozonych/niezlozonych sprawozdan, ja do takich danych nie mam dostepu i w tej kwestii sie nie wypowiadam
- nie ma "spolek prawnych", sa osoby prawne, w ramach ktorych mieszcza sie spolki prawa handlowego
na tym koncze dyskusje i proponuje powrot do glownego watku

Data: 2012-07-25 12:37:21
Autor: MK
W dniu 24.07.2012 o 19:33 brum <spam@na.berdyczow> pisze:

[...]

Napisalem jak to wyglada z mojego doswiadczenia. Wspolpracowalem z  kilkunastoma firmami, co roku wykonywalem due diligence dla kazdej z nich.  Tylko jedna publikowala sprawozdania, bo chciala miec gezele pb, a  publikacja sprawozdan byla tam warunkiem. Pozostale firmy na pytanie  mowily, ze nie beda marnowac kasy na publikacje, bo za jej brak nie ma  zadnych sankcji. Jakos nie wierze zeby to sie w ciagu 3 lat tak bardzo  zmienilo, ale mozesz mnie wyprowadzic z bledu ;).

MK

Data: 2012-07-24 12:11:12
Autor: Q
amber gold - chyba "zaczelo sie" :)
a co chyba "sie zaczelo"?

Zeby nie bylo - trzymam mocno kciuki za OLT
i naprawde byloby fajnie, zeby im sie udalo.
A zeby im sie udalo AG tez musi sie udac.

Data: 2012-07-25 11:45:14
Autor: Zbynek Ltd.
Q napisał(a) :
a co chyba "sie zaczelo"?

Zeby nie bylo - trzymam mocno kciuki za OLT
i naprawde byloby fajnie, zeby im sie udalo.

Oj, kłamczuszek, kłamczuszek ;-) Słabiutko trzymałeś:
http://biznes.onet.pl/ciecia-w-olt-express,18571,5198727,1,news-detal
Likwidacja co najmniej 8 tras od 11 sierpnia.

Data: 2012-07-26 17:47:50
Autor: Piotr P.
W dniu 2012-07-25 11:45, Zbynek Ltd. pisze:
Q napisał(a) :
[...]

A nawet od jutra:

<http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12199200,OLT_Express_od_jutra_odwoluje_wszystkie_loty_samolotami.html>

Data: 2012-07-26 18:50:58
Autor: Zbynek Ltd.
Q napisał(a) :
[...]

Od jutra?
Od dziś. I to od rana :-)
http://biznes.onet.pl/nagle-odwoluja-loty,18571,5200452,1,news-detal

Data: 2012-07-26 22:42:07
Autor: Piotr P.
Q napisał(a) :
[...]

I już po OLT:
http://www.fly4free.pl/to-juz-koniec-lotow-olt-express/
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12199932,OLT_Express_od_piatku_zawiesza_wszystkie_swoje_rejsy.html

Pytanie co teraz z Amberem?

Data: 2012-07-26 23:12:44
Autor: Zbynek Ltd.
Q napisał(a) :
[...]

Ups...

Pytanie co teraz z Amberem?

To samo?

Data: 2012-07-27 01:12:17
Autor: Q
[...]

Szkoda tego OLT :/...
Myslalem, ze w koncu bedziemy mieli tanie loty krajowe
a tu dupa- zapyzialy LOT nadal bedzie rzadzic- zostaje PKP albo auto.

Pytanie co teraz z Amberem?

Wczoraj jak przejezdzalem kolo siedziby Ambera (Gdansk),
to taki wysoki dzwig/zuraw albo czyscil napis "Amber Gold", albo go sciagal :).

Ciekawe czy ten 28-letni szef jeszcze jest w kraju?...
:)

Data: 2012-07-27 10:20:57
Autor: ajaj
[...]

Tez uwazam, ze szkoda...

Tym bardziej, ze pewnie jest miejsce dla firmy zapewniajacej tanie loty krajowe w PL...

Inna sprawa, ze z OLT expressem byl ten problem, ze zalozyli spore straty przez dlugi czas, a do tego trzeba bylo miec dobre finansowanie, a jak przypuszczam w momencie startu nie mieli i dopiero szukali, ale nie wyszlo... Byc moze zreszta teraz ktos kupi za grose OLT i bedzie juz wozil na bardziej rozsadnych ekonomicznie warunkach (znaczy dla firmy, bo dla klienta pewnie to oznacza podwyzki).

Data: 2012-07-27 17:39:11
Autor: Tomasz Chmielewski
On 07/27/2012 03:20 PM, ajaj wrote:

Byc moze zreszta teraz ktos kupi za grose OLT i bedzie juz
wozil na bardziej rozsadnych ekonomicznie warunkach (znaczy dla firmy,
bo dla klienta pewnie to oznacza podwyzki).

Samoloty w wiekszosci leasingowane, odlecialy do wlascicieli.

Linia nie lata.

Zaufanie klientow zerowe.

Kto to mialby kupic?

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2012-07-27 16:05:09
Autor: Krystek
W dniu 2012-07-27 01:12, Q pisze:
Szkoda tego OLT :/...
Myslalem, ze w koncu bedziemy mieli tanie loty krajowe
a tu dupa- zapyzialy LOT nadal bedzie rzadzic- zostaje PKP albo auto.

I PolskiBus...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-07-24 13:04:44
Autor: Papkin
Q wrote:
Artykuly nieco stare (sprzed kilku dni), ale co tam:

Nikt kto by im powierzyl pieniadze sie na grupie nie ujawnil, szkoda!

Mnie ciekawi dlaczego tygodniki opiniotworcze jak "polityka" reklamuja takie produkty, hmm jakis jaj na razie z nimi nie bylo ale knf ostrzega.

Podobnie dzialajacy finroyal byl "na tapecie" TVN i sprawa smierdzi jak dla mnie. Nie przeszkodzilo im to otrzymac "Laur konsumenta" od prywatnej firmy ktora zbija na tym niezly kapital (za uzywanie logo lauru trzeba placic!!!). I znow pekunia non olet :)

amber gold - chyba "zaczelo sie" :)