amber gold daje 10%?

Data: 2010-10-11 16:42:49
Autor: RobertS
amber gold daje 10%?
witam

macie jakieś doświadczenia z tym podmiotem?

oferują lokatę w złoto, 100% gwarancji kapitału oraz gwarantowany zysk 10%!
http://www.ambergold.com.pl/pl/katalog/lokaty_i_inwestycje/lokata_w_zloto_plus

RobertS

Data: 2010-10-11 07:46:13
Autor: Tomek z Wawy
amber gold daje 10%?
On 11 Pa¼, 16:42, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

oferuj± lokatê w z³oto, 100% gwarancji kapita³u oraz gwarantowany zysk 10%!

Poszukaj co na temat tej firmy uwa¿a:
- KNF,
- Minister Gospodarki,
- kto gwarantuje ten zwrot kapita³u i w ogóle na jakiej zasadzie
oddajesz swoje pieni±dze w w³asnej woli spó³ce z o.o.

Data: 2010-10-11 16:49:10
Autor: RobertS
amber gold daje 10%?

[...]

ju¿ znalaz³em:

http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,7539476,Klienci_Amber_Gold_czekaja_na_przelewy__a_firma_nadal.html

http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,7487876,Amber_Gold__kusi_zyskowna_lokata__a_jest_pod_lupa.html

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zlota-wedka-Amber-Gold-2196052.html

RobertS

Data: 2010-10-11 07:55:46
Autor: Tomek z Wawy
amber gold daje 10%?
On 11 Pa¼, 16:49, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,7539476,Klienci_Amber_G...
http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,7487876,Amber_Gold__kus...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zlota-wedka-Amber-Gold-2196052.html

I nadal Ci siê podoba? :) Bo ja bym im nie da³ nawet 5 z³, wolê
przepiæ :)

Data: 2010-10-11 17:01:48
Autor: RobertS
amber gold daje 10%?

I nadal Ci siê podoba? :) Bo ja bym im nie da³ nawet 5 z³, wolê
przepiæ :)

mnie siê nie podoba³o, ale kto¶ mnie zapyta³...

nie inwestujê w takich "cudownych" firmach

RobertS

Data: 2010-10-11 17:30:56
Autor: Olgierd
amber gold daje 10%?
W dniu Mon, 11 Oct 2010 16:49:10 +0200, RobertS napisał, a ja na to:

Poszukaj co na temat tej firmy uważa: - KNF,
- Minister Gospodarki,
- kto gwarantuje ten zwrot kapitału i w ogóle na jakiej zasadzie
oddajesz swoje pieniądze w własnej woli spółce z o.o.

już znalazłem:

[...]

I zaraz jakaś Pani podpisująca się jako Happy Business będzie pisać do różnych adminów różnych serwerów i serwisów, żeby usunąć Twego posta ;-) --
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-11 19:57:44
Autor: Olgierd
amber gold daje 10%?
W dniu Mon, 11 Oct 2010 17:30:56 +0000, Olgierd napisał, a ja na to:

I zaraz jakaś Pani podpisująca się jako Happy Business będzie pisać do
różnych adminów różnych serwerów i serwisów, żeby usunąć Twego posta ;-)

Ups, przepraszam, ona PKF Skarbca broni jak socjalizmu.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-12 00:39:15
Autor: Marcin Wasilewski
amber gold daje 10%?
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.10.11.19.57.42olgierd.rudak.org...

I zaraz jakaś Pani podpisująca się jako Happy Business będzie pisać do
różnych adminów różnych serwerów i serwisów, żeby usunąć Twego posta ;-)
Ups, przepraszam, ona PKF Skarbca broni jak socjalizmu.

    A ze skarbcem też jest coÅ› nie tak?

Data: 2010-10-12 07:20:37
Autor: Marcin
amber gold daje 10%?
Witam

W dniu 2010-10-12 00:39, Marcin Wasilewski pisze:

A ze skarbcem też jest coś nie tak?

Trzeba odroznic skarbiec.pl od pkfskarbiec.pl a jest jeszcze skarbiec.biz. Duzo tych skarbcow ;)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-10-12 07:26:28
Autor: Olgierd
amber gold daje 10%?
Dnia Tue, 12 Oct 2010 00:39:15 +0200, Marcin Wasilewski napisa³(a):

I zaraz jaka¶ Pani podpisuj±ca siê jako Happy Business bêdzie pisaæ do
ró¿nych adminów ró¿nych serwerów i serwisów, ¿eby usun±æ Twego posta
;-)
Ups, przepraszam, ona PKF Skarbca broni jak socjalizmu.

    A ze skarbcem te¿ jest co¶ nie tak?

Z Polsk± Korporacj± Finansow± "Skarbiec" aka "Dobra Po¿yczka" -- i owszem.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-11 23:03:59
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
amber gold daje 10%?
RobertS wrote:

[...]

Nie, ale w zwiÄ…zku z:
http://www.knf.gov.pl/o_nas/ostrzezenia_publiczne/index.html
pozycjÄ… nr 5

oraz w zwiÄ…zku z:
http://bankowynet.pl/aktualnosci/amber-gold-pod-lupa-knf.html

z dużą dozą prawdopodobieństwa można wysnuć
wniosek że lepiej nie korzystać z tej oferty. z racji
obaw o bezpieczeństwo inwestycji.

Albert Einstein (1879-1955)

amber gold daje 10%?