amd athlon x4 845 BOX

Data: 2016-06-20 06:02:13
Autor: Em Gie
amd athlon x4 845 BOX
szukam kompatybilnej plyty glownej pod ten procesor, ze zintegrowana karta graficzna (gdyz ten procesor ma fabrycznie grafike wylaczona)

poradzcie

oczywiscie plyta za rozsadne pieniadze

Data: 2016-06-20 15:14:48
Autor: Nathan
amd athlon x4 845 BOX
W dniu 2016-06-20 o 15:02, Em Gie pisze:
szukam kompatybilnej plyty glownej pod ten procesor, ze zintegrowana karta graficzna (gdyz ten procesor ma fabrycznie grafike wylaczona)

poradzcie

oczywiscie plyta za rozsadne pieniadze

Nie na temat, ale jakiś pentium G nie był by lepszy?

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2016-06-20 10:05:20
Autor: Em Gie
amd athlon x4 845 BOX
Procesor juz jest, plyta FM2A58M-VG3+ asrocka ma zintegrowana grafike ale nie widzi tego procka. Uparlem sie na niego i musze znalezc cos kompatybilnego by zobaczyc roznice miedzy nim (cpu mark 5550) a poprzednim phenomem 9100e (cpu mark 1800). Wiec jesli nie znajde plyty ze zintegrowana grafika, to bedzie plyta bez grafiki plus jakas uzywana karta pci-e. Chyba ze cos zasugerujecie jeszcze. A mozliwosci doradcze macie spore.

Data: 2016-06-20 19:49:42
Autor: t-1
amd athlon x4 845 BOX
W dniu 20.06.2016 o 19:05, Em Gie pisze:
[...]

Płyta z podstawką FM2+ j/w powinna być kompatybilna z tym procesorem.
Jak piszą w poniższym linku, niektóre płyty wymagają upgrade BIOS.
http://www.purepc.pl/procesory/amd_athlon_x4_845_carrizo_tania_alternatywa_dla_pentium

Data: 2016-06-20 11:39:39
Autor: Em Gie
amd athlon x4 845 BOX
No dobrze, ale jak zaktualizowac bios, skoro plyta nie uruchamia sie, bo nie widzi procesora?

Data: 2016-06-20 21:12:44
Autor: t-1
amd athlon x4 845 BOX
W dniu 20.06.2016 o 20:39, Em Gie pisze:
No dobrze, ale jak zaktualizowac bios, skoro plyta nie uruchamia sie, bo nie widzi procesora?

Myślałem, że wymieniasz procesor.

Data: 2016-06-21 23:15:17
Autor: Marsjanin
amd athlon x4 845 BOX
Dnia Mon, 20 Jun 2016 11:39:39 -0700, Em Gie napisał(a):

No dobrze,  ale jak  zaktualizowac bios,  skoro plyta  nie uruchamia
sie, bo nie widzi procesora?

Pożyczyć  jakikolwiek procesor,  który  sie uruchomi.  W ostateczności
kupić najtańszy, który pójdzie na tej płycie.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2016-06-20 21:08:02
Autor: Leszek
amd athlon x4 845 BOX
Dnia Mon, 20 Jun 2016 10:05:20 -0700 (PDT), Em Gie napisa?(a):

[...]

Ta p?yta nie ma grafiki. Obs?uguje procesory z grafik?. Jak wsadzasz athlona musisz do?o?y? grafik? na karcie.

Data: 2016-06-20 13:26:05
Autor: Em Gie
amd athlon x4 845 BOX

Ta p?yta nie ma grafiki. Obs?uguje procesory z grafik?. Jak wsadzasz athlona musisz do?o?y? grafik? na karcie.

jakaś karta gr. była wsadzana, zero efektu. Jednak w sklepie twierdza ze płyta jest sprawna. Problem leży w procesorze.

W kazfym badz razie chyba zmienie plyte..taki jestem uparciuc, x4 845 musi byc.... to dzieki niemu powzialem historyczna decyzje o nowym sprzecie

Data: 2016-06-20 22:26:11
Autor: Michal Lukasik
amd athlon x4 845 BOX
On 20/06/2016 21:26, Em Gie wrote:

jakaś karta gr. była wsadzana, zero efektu. Jednak w sklepie twierdza ze płyta jest sprawna. Problem leży w procesorze.

W kazfym badz razie chyba zmienie plyte..

Zmień serwis/sklep. Bo skoro sprawdzali i oddali Ci sprzęt w stanie jakim opisujesz to IMO nie mają pojęcia co robią. Zwykli partacze.

--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2016-06-25 03:10:11
Autor: Em Gie
amd athlon x4 845 BOX

Zmień serwis/sklep. Bo skoro sprawdzali i oddali Ci sprzęt w stanie jakim opisujesz to IMO nie mają pojęcia co robią. Zwykli partacze.

Tak wiec w sklepie zasugerowali kupno plyty f2a68hm-s1 Gigabyte z allegro. W ich magazynach jej nie było. Ponoc miala miec zintegrowaną grafike, ale tez nie miała. Jednak X4 845 już na niej ruszyl. TYmczasowo wlozylem jakas pozyczona grafike low prtofile radeon 6450 512MB ddr3.

Nie chce sie z nimi klocic, bo tyo zaprzyjazniony sklep i sami mowia ze skladaja tylko plyty z intelem, wiec maja mniejsze doswiadczenie z amd. a ten procesor jest bardzo nietypowy,. od niedawna.. ale sie na niego uparlem.

Problem nastepny..

Nie moge znalezc zadnych sterownikao do Radeon 6450 ddr3 512 MB low profile pod windows 10 64bit

Niby cos tam sciagam, instaluje ale nadal system pokazuje kartye jako podstawowy sterownik Microsoft i nie daje mi pozadanej rozdzielczosci 1680x1050

Proszę teraz o  porade skad sciagnac sterownik do tej karty ..nie wiem jaki jest producent tego urzadzenia. jedno jest pewne rADEON 6450 512mb DDR3 apcb m3 94v-0 wyjscia dvi/hdmi

Data: 2016-06-25 13:58:41
Autor: jureq
amd athlon x4 845 BOX
On Sat, 25 Jun 2016 03:10:11 -0700, Em Gie wrote:

[...]

http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy?
product=legacy3&os=Windows%2010%20-%2064

Data: 2016-06-20 21:29:29
Autor: Leszek K.
amd athlon x4 845 BOX
Dnia Mon, 20 Jun 2016 10:05:20 -0700 (PDT), Em Gie napisał(a):

[...]

Sorry za błędny charset. Chyba już naprawiłem. --

Data: 2016-06-20 22:23:06
Autor: Michal Lukasik
amd athlon x4 845 BOX
On 20/06/2016 18:05, Em Gie wrote:
Procesor juz jest, plyta FM2A58M-VG3+ asrocka ma zintegrowana grafike ale nie widzi tego procka.

Tu masz odpowiedź dlaczego
http://www.asrock.com/mb/AMD/FM2A58M-VG3+/?cat=CPU

Uparlem sie na niego i musze znalezc cos kompatybilnego

Już masz - zapewne wystarczy upgrade BIOS (użyj starego CPU by to zrobić, jak nie masz to zanieś do serwisu zrobią to pewnie za nie więcej niż dwie dyszki).
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2016-06-21 00:22:32
Autor: Smok Eustachy
amd athlon x4 845 BOX
W dniu 20.06.2016 o 23:23, Michal Lukasik pisze:
[...]

Ile serwis weźmie za przeczyszczenia i przepastowania procka, dołożenia wiatraczka na chipset i wkręcenie dysku (mam)?
Jakie zasilecze są teraz OK? Do słabosilengo kompusia z Athlonusiem X@, 2 dyskami i karta grafiki nvidua (jeszcze nie mam, na integrze chodzi)

Data: 2016-06-21 16:37:54
Autor: Michal Lukasik
amd athlon x4 845 BOX
On 20/06/2016 23:22, Smok Eustachy wrote:

Ile serwis weźmie za przeczyszczenia i przepastowania procka,

AFAIK to standardowa usługa w laptopach za 50zł. Niekiedy za stacjonarki jest taniej bo łatwiej - zależy od serwisu.

dołożenia
wiatraczka na chipset i wkręcenie dysku (mam)?

Wiatrak też masz? Pewnie kwestia dogadania. W serwisach gdzie pracowałem przy zakupie podzespołów na miejscu usługa instalacji była gratis (czyt. w cenie).

Jakie zasilecze są teraz OK? Do słabosilengo kompusia z Athlonusiem X@,
2 dyskami i karta grafiki nvidua (jeszcze nie mam, na integrze chodzi)

Ciche. ;D
Co do konkretnego modelu nie doradzę - wypadłem z obiegu. Moje zasilacze mają prawie po 10 lat tyle, że powymieniałem elektrolity.
W każdym razie nie potrzebujesz nic mocniejszego niż 400W (zależy jeszcze jaką tę nVidię planujesz dołożyć).
--

Data: 2016-06-23 01:07:52
Autor: Smok Eustachy
amd athlon x4 845 BOX
W dniu 21.06.2016 o 17:37, Michal Lukasik pisze:
/..../
[...]

Słąbą. Taka za 100zł.

amd athlon x4 845 BOX