amd fx 9590 czy i5 4690k - co wybrać?

Data: 2015-03-09 14:32:00
Autor: Sławomir Własik
amd fx 9590 czy i5 4690k - co wybrać?
Witam

Który z tych procesorów jest bardziej sensowny przy zakupie nowego kompa i dlaczego? amd fx 9590 czy i5 4690k ?
Przyszedł czas na zakup nowego kompa do pracy a ja niestety to w temacie sprzętu jestem raz na kilka lat kiedy właśnie mam zakupić coś nowego:) Dlatego liczę na Waszą pomoc.
Od razu zaznaczę, że ten komp nie będzie do gier a do pracy (widows, programy do grafiki 2D - w sumie to photoshop, edytory tekstu IDE, microsoft visual studio, itp.) Krótko mówiąc komp do pracy dla programisty na 29 calowym dużym monitorze (nie wiem czy to ma znaczenie ale chyba monitor wysokiej rodzielczości i praca na kilku virtualnych ekranach też coś obciąża).
Oczywiście chciałbym też aby był w miarę kompem do modernizacji ponieważ u mnie buda to służy długo:)
Z gory dzięki za wszelką pomoc i sugestie.

pozdrawiam
Sławomir Własik

www: www.netteria.net
tel. 795 444 861