amerykanscy piloci to jednak tchorze

Data: 2011-02-06 10:16:22
Autor: Bruner
amerykanscy piloci to jednak tchorze
 Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

Data: 2011-02-06 08:43:22
Autor: DJ MC Donald Musk
On 6 Lut, 16:16, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
 Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który
by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Forc...

Jeśli o procedury jest pytany pilot  Air Force One USA ...to czy ?

 -możliwe  jest żeby Air Force One wystartował bez danych
meteroologicznych lotniska docelowego
- możliwe by służby bezpieczeństwa USA nie sprawdziły wcześniej
lotniska
- możliwe by samolot wystartował z USA mając nieaktualną kartę
lotniska
- możliwe by Air Force One był serwisowany i naprawiany w Rosji
- możliwe by na pokład jednego samolotu wpakować całe dowództwo sił
USA
- możliwe by na lotnisku na którym ląduje prezydent USA czekał jeden
agent służby bezpieczeństwa oraz przedstawiciel ambasady
- możliwe by w przypadku katastrofy USA przekazała samolot wraz z
czarnymi skrzynkami w ręce Rosji i poprosili ich o wyjaśnienie
przyczyn katastrofy !!!!
- możliwe by po ewentualnej katarstrofie przedstawiciele rządu USA
wyrażali opinię,że prawdopodobnie przyczyną był błąd amerykańskich
pilotów.

http://gosiaczek.salon24.pl/276059,air-force-one-niezadane-pytania

Data: 2011-02-06 18:33:32
Autor: pluton
amerykanscy piloci to jednak tchorze
Jeśli o procedury jest pytany pilot  Air Force One USA ...to czy ?

 -możliwe  jest żeby Air Force One wystartował bez danych
meeroologicznych lotniska docelowego

Nie , i u nas też nie. Dlatego dowódca załogi nie zgłosił gotowości
do lotu.

- możliwe by służby bezpieczeństwa USA nie sprawdziły wcześniej
lotniska

To nie jest pytanie do pilota.

[...]

Jeżeli chodzi o pytania do pilota, to bym dodał jeszcze jedno:

Czy jest możliwe, żeby prezydentowi gotowość do lotu meldował pasażer,
a nie dowódca załogi ?

Nullification

Data: 2011-02-06 16:21:43
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:iime07$fvu$1news.onet.pl...
Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

czemu znowu klamiesz (sugerujesz, ze kaczynski wydal taki rozkaz)?

Data: 2011-02-06 23:21:59
Autor: robertbig
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On 6 Lut, 16:21, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
U ytkownik "Bruner" <bru...@bruner.bruner> napisa w wiadomo cinews:iime07$fvu$1news.onet.pl...

> [...]

>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Forc...

czemu znowu klamiesz (sugerujesz, ze kaczynski wydal taki rozkaz)?

Czemu kłamiesz ,  ze nie , jak tak ?

Data: 2011-02-06 23:52:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
D. J. MC Donald Musk wrote:

[...]

Oni wyuczyli się jak mantry, że: Prezydent kazał lądować, Błasik stresował pilotów, samolot lądował, Protasiuk nie znał rosyjskiego... i będą to powtarzać do us..nej śmierci. Chłopaki nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że już ponad pół roku temu wszystkie te tezy zostały obalone przez stenogramy MAK-u. Ot pożyteczni idioci.
--
Pit

Data: 2011-02-06 23:28:03
Autor: robertbig
On 6 Lut, 23:52, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
D. J. MC Donald Musk wrote:

> U ytkownik "Bruner" <bru...@bruner.bruner> napisa w wiadomo ci

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Forc...

> czemu znowu klamiesz (sugerujesz, ze kaczynski wydal taki rozkaz)?

Oni wyuczyli si jak mantry, e: Prezydent kaza l dowa , B asik stresowa
pilot w, samolot l dowa , Protasiuk nie zna rosyjskiego... i b d to
powtarza do us..nej mierci. Ch opaki nawet nie zdaj sobie sprawy z tego,
e ju ponad p roku temu wszystkie te tezy zosta y obalone przez
stenogramy MAK-u. Ot po yteczni idioci.
--
Pit

Idiota to ty jestes ? W dodatku bezuzyteczny :)

Data: 2011-02-08 23:09:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

D. J. MC Donald Musk wrote:

> [...]

--
Pit

Idiota to ty jestes ? W dodatku bezuzyteczny :)

Nie chce mi się z tobą gadać.
--
Pit

Data: 2011-02-06 16:25:00
Autor: -heÂŽsk-
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On Sun, 6 Feb 2011 10:16:22 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

 Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

 oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

Data: 2011-02-06 10:56:18
Autor: Bruner

"-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...

oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

korduplow tez nie

Data: 2011-02-06 16:03:22
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
> oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

korduplow tez nie

szczegolnie takich jak Tusk i Komorowski.

Data: 2011-02-06 17:09:44
Autor: -heÂŽsk-
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On Sun, 6 Feb 2011 10:56:18 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

"-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...

> oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.
korduplow tez nie

 rozumiem, ze masz na mysli kurdupli umyslowych.  ci z psp siedza u mnie w kf.

Data: 2011-02-06 17:11:19
Autor: D. J. MC Donald Musk

wrote:

> [...]
>
> oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.
korduplow tez nie

rozumiem, ze masz na mysli kurdupli umyslowych.

2 orly sie dogadaly :-)

Data: 2011-02-06 11:20:50
Autor: Bruner
amerykanscy piloci to jednak tchorze

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:iimh6u$39o$1news.ett.com.ua...

2 orly sie dogadaly :-)

lepsze to niz 2 kaczory

Data: 2011-02-06 16:37:14
Autor: obserwator
amerykanscy piloci to jednak tchorze
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:iimh6u$39o$1news.ett.com.ua...

> 2 orly sie dogadaly :-)

lepsze to niz 2 kaczory

a cos sensownego potrafisz napisac? Niczego sie nie nauczyles w dojrzalej
demokracji ? Moze napisz jak tam zachowuje sie opozycja i czy partia rzadzaca atakuje
ciagle opozycje oraz co by sie stalo z partia rzadzaca, gdyby tak sie
zachowywala jak obecnie PO.

Data: 2011-02-06 16:33:33
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
> rozumiem, ze masz na mysli kurdupli umyslowych.
> ci z psp siedza u mnie w kf.

2 orly sie dogadaly :-)

wsadza tylko rzekomo do kf, ale uwaznie czyta. Brak mu argumentow
merytorycznych, wiec posluguje sie inwektywami - jak rasowy totalitarysta.

Data: 2011-02-06 15:55:11
Autor: obserwator
wrote:

>  Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który > by to zrobił - mówi.
awet_prezydent_nie_moze_kazac.html

 oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

Kaczynski wlasnie chcial aby w Polsce bylo normalnie, tak jak w dojrzalych
demokracjach, ale tam tez nie bylo komunizmu i nie wyhodowano takiej masy herskow:) Ta banda poskomusza, zniszczy wszystko jak szarancza jesli sie jej nie wytepi.

Data: 2011-02-06 16:33:38
Autor: D. J. MC Donald Musk

wrote:

[...]

co tak ostro o Komoroskim?

Data: 2011-02-06 16:35:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 16:33, D. J. MC Donald Musk pisze:
UÂżytkownik "-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...
On Sun, 6 Feb 2011 10:16:22 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

 Nigdy nie poleciaÂłbym niÂżej, Âżeby wypatrywaĂŚ pasa. Nie znam pilota, ktĂłry
by to zrobiÂł - mĂłwi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

co tak ostro o Komoroskim?

Znajdzie się odpowiedni paragraf za obrażanie głowy państwa i na tego
przygłupa heska :)

Data: 2011-02-06 18:07:55
Autor: pluton
amerykanscy piloci to jednak tchorze
Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który
by to zrobił - mówi.

Cieniasy i tyle.

Nullification

Data: 2011-02-06 18:47:50
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
[...]

Lepiej chyba byc tchurzem nirz gupim trupem.
Kolo dupy mi lata wasza kartoflana, polska odwaga
Tfu!
Pleva
Canada

Data: 2011-02-06 23:38:09
Autor: robertbig
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On 6 Lut, 18:47, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
> [...]

Lepiej chyba byc tchurzem nirz gupim trupem.
Kolo dupy mi lata wasza kartoflana, polska odwaga

Jak odwaga ??!!! Kurwa !
To zwyczajne osranie sie po nogach , przed konsekwencjami
"niezadowolenia" kaczki.

Odwage to miał Pitruczuk. Nie poleciał do Tibilisi . Nawet jak kaczka
napuścił na niego dowódce sił powietrznych
, a ten przydupas kaczki. Przysłał mu pisemny rozkaz , na MON_owskim
papierze by leciał tam gdzie mu Kaczyśki karze !!!!!!!!!!!!!!.
Miał odwage . Wolał zyc . Niz byc zestrzelonym. I w dupie miał w tym
momencie kariere.
To sie nazywa mieć jaja i postawic na swoim. Pomimo nacisków
prezydenta i głównego dowódcy SP.

Czy to nie jest idealny pilot dla VIP. A nie takie siusmajtki , na
jakich go zamieniono ?
Łaaaaaaaaaa, mamamooooooooooo, Kurwa , kurwa  ,
kurwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Beeeeeeeeee

Data: 2011-02-07 10:55:08
Autor: Polok Prawdziwy
Am Sun, 6 Feb 2011 10:16:22 -0500 schrieb Bruner:

 Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

Nofaktycnie...!!!!

- ino nase chopoki fruwać piknie potrafiom...

Coprowdem z mintkim londowaniem jus trochem winkse problemy majom, noale
zawse to bohatyry som...

amerykanscy piloci to jednak tchorze