amerykanscy piloci to jednak tchorze

Data: 2011-02-06 16:25:00
Autor: -he®sk-
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On Sun, 6 Feb 2011 10:16:22 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

 Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

 oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

Data: 2011-02-06 10:56:18
Autor: Bruner

"-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...

oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

korduplow tez nie

Data: 2011-02-06 16:03:22
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
> oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

korduplow tez nie

szczegolnie takich jak Tusk i Komorowski.

Data: 2011-02-06 17:09:44
Autor: -he®sk-
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On Sun, 6 Feb 2011 10:56:18 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

"-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...

> oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.
korduplow tez nie

 rozumiem, ze masz na mysli kurdupli umyslowych.  ci z psp siedza u mnie w kf.

Data: 2011-02-06 17:11:19
Autor: D. J. MC Donald Musk
amerykanscy piloci to jednak tchorze

Użytkownik "-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bshtk65oegg9p9rra1ar0enev99pkk0f7s4ax.com...
wrote:

> [...]
>
> oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.
korduplow tez nie

rozumiem, ze masz na mysli kurdupli umyslowych.

2 orly sie dogadaly :-)

Data: 2011-02-06 11:20:50
Autor: Bruner
amerykanscy piloci to jednak tchorze

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:iimh6u$39o$1news.ett.com.ua...

2 orly sie dogadaly :-)

lepsze to niz 2 kaczory

Data: 2011-02-06 16:37:14
Autor: obserwator
amerykanscy piloci to jednak tchorze
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:iimh6u$39o$1news.ett.com.ua...

> 2 orly sie dogadaly :-)

lepsze to niz 2 kaczory

a cos sensownego potrafisz napisac? Niczego sie nie nauczyles w dojrzalej
demokracji ? Moze napisz jak tam zachowuje sie opozycja i czy partia rzadzaca atakuje
ciagle opozycje oraz co by sie stalo z partia rzadzaca, gdyby tak sie
zachowywala jak obecnie PO.

Data: 2011-02-06 16:33:33
Autor: obserwator
D. J. MC Donald Musk <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał(a):
> rozumiem, ze masz na mysli kurdupli umyslowych.
> ci z psp siedza u mnie w kf.

2 orly sie dogadaly :-)

wsadza tylko rzekomo do kf, ale uwaznie czyta. Brak mu argumentow
merytorycznych, wiec posluguje sie inwektywami - jak rasowy totalitarysta.

Data: 2011-02-06 15:55:11
Autor: obserwator
wrote:

>  Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który > by to zrobił - mówi.
awet_prezydent_nie_moze_kazac.html

 oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

Kaczynski wlasnie chcial aby w Polsce bylo normalnie, tak jak w dojrzalych
demokracjach, ale tam tez nie bylo komunizmu i nie wyhodowano takiej masy herskow:) Ta banda poskomusza, zniszczy wszystko jak szarancza jesli sie jej nie wytepi.

Data: 2011-02-06 16:33:38
Autor: D. J. MC Donald Musk
amerykanscy piloci to jednak tchorze

Użytkownik "-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...
wrote:

[...]

co tak ostro o Komoroskim?

Data: 2011-02-06 16:35:32
Autor: u2
W dniu 2011-02-06 16:33, D. J. MC Donald Musk pisze:
U¿ytkownik "-heRsk-" <pis.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:17ftk6taj713i1umau8e2sgs766uf49dtg4ax.com...
On Sun, 6 Feb 2011 10:16:22 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

 Nigdy nie poleciaÂłbym niÂżej, Âżeby wypatrywaæ pasa. Nie znam pilota, ktĂłry
by to zrobiÂł - mĂłwi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

oni maja normalnych prezydentow, a nie bufonow.

co tak ostro o Komoroskim?

Znajdzie się odpowiedni paragraf za obrażanie głowy państwa i na tego
przygłupa heska :)

amerykanscy piloci to jednak tchorze