amerykanscy piloci to jednak tchorze

Data: 2011-02-06 18:47:50
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
amerykanscy piloci to jednak tchorze
Użytkownik "Bruner" <bruner@bruner.bruner> napisał w wiadomości news:iime07$fvu$1news.onet.pl...
Nigdy nie poleciałbym niżej, żeby wypatrywać pasa. Nie znam pilota, który by to zrobił - mówi.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9060421,Pilot_Air_Force_One__Nawet_prezydent_nie_moze_kazac.html

Lepiej chyba byc tchurzem nirz gupim trupem.
Kolo dupy mi lata wasza kartoflana, polska odwaga
Tfu!
Pleva
Canada

Data: 2011-02-06 23:38:09
Autor: robertbig
amerykanscy piloci to jednak tchorze
On 6 Lut, 18:47, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
U ytkownik "Bruner" <bru...@bruner.bruner> napisa w wiadomo cinews:iime07$fvu$1news.onet.pl...

> [...]

Lepiej chyba byc tchurzem nirz gupim trupem.
Kolo dupy mi lata wasza kartoflana, polska odwaga

Jak odwaga ??!!! Kurwa !
To zwyczajne osranie sie po nogach , przed konsekwencjami
"niezadowolenia" kaczki.

Odwage to miał Pitruczuk. Nie poleciał do Tibilisi . Nawet jak kaczka
napuścił na niego dowódce sił powietrznych
, a ten przydupas kaczki. Przysłał mu pisemny rozkaz , na MON_owskim
papierze by leciał tam gdzie mu Kaczyśki karze !!!!!!!!!!!!!!.
Miał odwage . Wolał zyc . Niz byc zestrzelonym. I w dupie miał w tym
momencie kariere.
To sie nazywa mieć jaja i postawic na swoim. Pomimo nacisków
prezydenta i głównego dowódcy SP.

Czy to nie jest idealny pilot dla VIP. A nie takie siusmajtki , na
jakich go zamieniono ?
Łaaaaaaaaaa, mamamooooooooooo, Kurwa , kurwa  ,
kurwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Beeeeeeeeee

amerykanscy piloci to jednak tchorze