amerykanska technologia

Data: 2010-05-10 17:07:00
Autor: Bruner
amerykanska technologia
mozna by sie rowno zlac ze smiechu gdyby nie bylo to takie tragiczne dla ptakow, ryb, ktore musza cierpiec z powodu bliskiego sasiedztwa Amerykanow.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7865261,BP_zdesperowane__Chca_zatkac_wyciek_pilkami_golfowymi.html

Data: 2010-05-10 14:12:03
Autor: Hans Kloss
amerykanska technologia
On 10 Maj, 23:07, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:

mozna by sie rowno zlac ze smiechu gdyby nie bylo to takie tragiczne dla
ptakow, ryb, ktore musza cierpiec z powodu bliskiego sasiedztwa Amerykanow.

BP (British Petroleum) to  oczywiście jak najbardziej typowi
Amerykanie.....
J-23

Data: 2010-05-10 23:13:02
Autor: raff
amerykanska technologia
Hans Kloss pisze:
[...]

Antyamerykanska nienawisc zaslepia ;)

R.

Data: 2010-05-11 07:27:02
Autor: Wiesiaczek
amerykanska technologia

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:64b91d16-0f51-4eb0-b9c1-eff7e48ff9deb7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Nie ma już British Petroleum.
Jest BP i nie jest ono brytyjskie.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-05-11 07:43:31
Autor: cytryna
wiadomość z ostratniej chwili!

> [...]

> ptakow, ryb, ktore musza cierpiec z powodu bliskiego sasiedztwa > Amerykanow.

BP (British Petroleum) to  oczywiście jak najbardziej typowi

Brytyjski koncern naftowy BP walczy ze skutkami katastrofalnego wycieku ropy w Zatoce Meksykańskiej. Koncern ponosi wysokie koszty walki z wyciekiem i ogromne straty na giełdzie, bardzo ucierpiała też reputacja British Petrol.

Od 20 kwietnia, kiedy w katastrofie platformy wiertniczej Deepwater Horizon zginęło 11 osób, koncern BP traci 6 milionów dolarów dziennie, walcząc z wyciekiem. BP obecnie stara się chemicznie rozpraszać ropę jeszcze zanim wypłynie na powierzchnię. Szykuje też betonowy keson, którym chce nakryć źródło wycieku na głębokości półtora kilometra. Keson będzie jednak gotów nie prędzej niż za 6 do 8 dni. Do tego czasu do morza wydostanie się w sumie 17 milionów litrów ropy. W jeszcze większym tempie rosną straty BP na giełdach w Londynie i Nowym Jorku. Akcje koncernu znów dziś spadły, w sumie tracąc 15% wartości od czasu katastrofy w Zatoce Meksykańskiej. Brytyjski koncern jednocześnie broni swej reputacji. Dyrekcja BP obiecuje, że pokryje wszelkie koszty operacji oraz odszkodowań. Ale - jak podkreśla - korzystała tylko z usług szwajcarskiej firmy Transocean, wynajmując od niej platformę Deepwater Horizon wraz z załogą. --

Data: 2010-05-11 08:01:54
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 07:43:31 +0200, cytryna napisał(a):

[...]

Wieśniaczek ma rację, nazwa jest po częsci historyczna, po częsci dla
zmylenia, że koncern ma jakiegoś konkretnego własciciela. A nie ma, jego
majątek jest sumą rozliczeń różnych banków.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-11 09:58:55
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Niech i tak bedzie. Nawet Wiesniaczek musi miec kiedys racje.

R.

Data: 2010-05-10 23:10:34
Autor: raff
amerykanska technologia
Bruner pisze:
[...]

BP jest brytyjskie.

R.

Data: 2010-05-10 17:12:46
Autor: Bruner
amerykanska technologia

"raff" <patagonia3456@onet.pl> wrote in message news:hs9soa$i1n$1news.onet.pl...

BP jest brytyjskie.

tak, ale uzywaja technologii i pomocy amerykanskiej nie mowiac ze ropa plynie do USA

Data: 2010-05-10 23:14:47
Autor: Lorn
amerykanska technologia
Bruner pisze:
[...]

Sami się zatrują.

Wybierz prezydenta... SONDA
http://sonda.hanzo.eu/sondy,72240,d78Y.html

Data: 2010-05-10 23:17:38
Autor: raff
amerykanska technologia
[...]

Lorn, wloz tam glowe.

R.

Data: 2010-05-10 23:23:37
Autor: raff
amerykanska technologia
Lorn pisze:
raff pisze:
[...]

Do ruły. Zatamujesz wyciek.

R.

Data: 2010-05-10 23:24:16
Autor: Lorn
amerykanska technologia
raff pisze:
Lorn pisze:
raff pisze:
[...]

Tu by się Kalisz przydał...

Data: 2010-05-11 10:36:09
Autor: Polok_Prawdziwy
amerykanska technologia
[...]

Chmmm....,
- ajakbytak ŁOSCYPKAMI, KIERPCAMI i inksymi FYRLACKAMI zatkały...?

- nopseca to nojnowso POLCKO TECHNIKA, mozebysiem zastopowało...

Apozatym, jo jednym znojwinksych hurtownikuw tego badziewia jezem, i mogem im
ilości hurtowe zapewnić...

PS - ino za PRAWDZIWE DUTKI - hamerykońckich długuw niepotsebujem...!

Data: 2010-05-11 11:02:14
Autor: MH
amerykanska technologia
> [...]

ilości hurtowe zapewnić...

PS - ino za PRAWDZIWE DUTKI - hamerykońckich długuw niepotsebujem...!

Dyć Kumie som łowiele skutecniejse metody na syćkie klemski zywiołowe. Dyć
mogłyby gupielokowate hamerykańce łodprowić modły w komgresie w intemcyj
zatkanio siem tej dziury..  Pomnis , kiej myśmy takowe łodprawili w descu
imtencji ?! Zarozki potym zalało nos , ze hej !!

MH

Data: 2010-05-11 11:28:02
Autor: Polok_Prawdziwy
amerykanska technologia

> [...]
zatkanio siem tej dziury..  Pomnis , kiej myśmy takowe łodprawili w descu
imtencji ?! Zarozki potym zalało nos , ze hej !!

Łotym niepomyślołem Kumie - racyjem mos zupełnom...!!!

- amy pseca ich psyjociele i bratywojenne somy...

Mogłybymy ze śtery mse wsejmie łodprawić iposyćkim...!!!

Pozatym momy scegulne wtycki wniebie - pseca miałymy NOJWINKSEGO I
NOJMONDZEJZEGO CHOPY POLOKA PAPIOżA JPII - wystarcy ino słuwko...

Data: 2010-05-11 10:38:26
Autor: PesTYcyD
amerykanska technologia
Pierdolić ryby i ptaki. Golfiści to dopiero mają przesrane...

amerykanska technologia