amerykanska technologia

Data: 2010-05-11 10:36:09
Autor: Polok_Prawdziwy
amerykanska technologia
mozna by sie rowno zlac ze smiechu gdyby nie bylo to takie tragiczne dla ptakow, ryb, ktore musza cierpiec z powodu bliskiego sasiedztwa Amerykanow.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7865261,BP_zdesperowane__Chca_zatkac_wyciek_pilkami_golfowymi.html

Chmmm....,
- ajakbytak ŁOSCYPKAMI, KIERPCAMI i inksymi FYRLACKAMI zatkały...?

- nopseca to nojnowso POLCKO TECHNIKA, mozebysiem zastopowało...

Apozatym, jo jednym znojwinksych hurtownikuw tego badziewia jezem, i mogem im
ilości hurtowe zapewnić...

PS - ino za PRAWDZIWE DUTKI - hamerykońckich długuw niepotsebujem...!

Data: 2010-05-11 11:02:14
Autor: MH
amerykanska technologia
> [...]

ilości hurtowe zapewnić...

PS - ino za PRAWDZIWE DUTKI - hamerykońckich długuw niepotsebujem...!

Dyć Kumie som łowiele skutecniejse metody na syćkie klemski zywiołowe. Dyć
mogłyby gupielokowate hamerykańce łodprowić modły w komgresie w intemcyj
zatkanio siem tej dziury..  Pomnis , kiej myśmy takowe łodprawili w descu
imtencji ?! Zarozki potym zalało nos , ze hej !!

MH

Data: 2010-05-11 11:28:02
Autor: Polok_Prawdziwy
amerykanska technologia

> [...]
zatkanio siem tej dziury..  Pomnis , kiej myśmy takowe łodprawili w descu
imtencji ?! Zarozki potym zalało nos , ze hej !!

Łotym niepomyślołem Kumie - racyjem mos zupełnom...!!!

- amy pseca ich psyjociele i bratywojenne somy...

Mogłybymy ze śtery mse wsejmie łodprawić iposyćkim...!!!

Pozatym momy scegulne wtycki wniebie - pseca miałymy NOJWINKSEGO I
NOJMONDZEJZEGO CHOPY POLOKA PAPIOżA JPII - wystarcy ino słuwko...

--

amerykanska technologia