Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   ameryke odkryli :)

ameryke odkryli :)

Data: 2013-02-08 14:29:41
Autor: misiek
ameryke odkryli :)
Data: 2013-02-08 18:56:37
Autor: scobowski
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano


Wnioski?
Kupić 2,7BiTurbo :)

Data: 2013-02-08 21:21:04
Autor: misiek
ameryke odkryli :)

Użytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:kf3e8t$isr$1news.icpnet.pl...
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano


Wnioski?
Kupić 2,7BiTurbo :)


ew jakies 6.1 v8 ;)

Data: 2013-02-09 17:10:41
Autor: scobowski
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-08 21:21, misiek pisze:
U�ytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisa� w wiadomo�ci
news:kf3e8t$isr$1news.icpnet.pl...
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano


Wnioski?
Kupiďż˝ 2,7BiTurbo :)


ew jakies 6.1 v8 ;)


Nieeno, ale ja mówię o normalnym użytkowaniu a nie ściganiu się :)

Data: 2013-02-08 22:20:19
Autor: megrims
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-08 18:56, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano



Wnioski?
Kupić 2,7BiTurbo :)
v12 biturbo

A ja jestem ciekaw, czy silnik 2.0 benzyna biturbo od BMW
(ten w nowym 328i), ktĂłry ma 245KM, to czy to jeszcze
dałnsajzing czy jeszcze normalny silnik?

328i bardzo fajnie jeĹşdzi i faktycznie nie chleje jak na
te osiągi.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-09 08:44:00
Autor: J.F.
ameryke odkryli :)
Dnia Fri, 08 Feb 2013 22:20:19 +0100, megrims napisał(a):
A ja jestem ciekaw, czy silnik 2.0 benzyna biturbo od BMW
(ten w nowym 328i), który ma 245KM, to czy to jeszcze
dałnsajzing czy jeszcze normalny silnik?

2.0 w 328 to niewatpliwie downsizing :-)

328i bardzo fajnie jeździ i faktycznie nie chleje jak na
te osiągi.

A potem kupujesz 325d, a okazuje sie ze zaplaciles za 3.0, oplaty placisz
od 3.0, tylko mocy ma jak 2.5. I jak to nazwac ? :-(

J.

Data: 2013-02-09 12:13:59
Autor: megrims
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-09 08:44, J.F. pisze:
Dnia Fri, 08 Feb 2013 22:20:19 +0100, megrims napisał(a):
A ja jestem ciekaw, czy silnik 2.0 benzyna biturbo od BMW
(ten w nowym 328i), który ma 245KM, to czy to jeszcze
dałnsajzing czy jeszcze normalny silnik?

2.0 w 328 to niewatpliwie downsizing :-)

328i bardzo fajnie jeździ i faktycznie nie chleje jak na
te osiągi.

A potem kupujesz 325d, a okazuje sie ze zaplaciles za 3.0, oplaty placisz
od 3.0, tylko mocy ma jak 2.5. I jak to nazwac ? :-(

J.

Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6

  540d to też 3 litry R6 biturbo
m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)

popierdolili z tymi oznaczeniami

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-09 17:07:15
Autor: scobowski
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:

Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6

  540d to też 3 litry R6 biturbo
m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)

popierdolili z tymi oznaczeniami


No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)

Data: 2013-02-09 20:57:13
Autor: megrims
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:

Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6

  540d to też 3 litry R6 biturbo
m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)

popierdolili z tymi oznaczeniami


No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się
wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)
Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość,
funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki
wrócić.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-09 21:07:37
Autor: scobowski
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-09 20:57, megrims pisze:
W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:

Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6

  540d to też 3 litry R6 biturbo
m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)

popierdolili z tymi oznaczeniami


No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się
wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)
Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość,
funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki
wrócić.


Tylko image z*ny przez użytkowników ... :)
Jeździłem BMkami znajomych - bardzo dobre auta (a piszę to jako wieloletni użytkownik quattro ;) ).
Jednakowoż, w przypadku BMW nie stać mnie na "aktualne" modele, a wszystko w "moim zasięgu" (czyli "poprzednie modele") powoduje, że wygląda się w nim jak dresiarz ;)

Data: 2013-02-09 21:39:44
Autor: megrims
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-09 21:07, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-09 20:57, megrims pisze:
W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:

Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535)
Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6

  540d to też 3 litry R6 biturbo
m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć)

popierdolili z tymi oznaczeniami


No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się
wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :)
Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość,
funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki
wrócić.


Tylko image z*ny przez użytkowników ... :)
Jeździłem BMkami znajomych - bardzo dobre auta (a piszę to jako
wieloletni użytkownik quattro ;) ).
Jednakowoż, w przypadku BMW nie stać mnie na "aktualne" modele, a
wszystko w "moim zasięgu" (czyli "poprzednie modele") powoduje, że
wygląda się w nim jak dresiarz ;)
E60 już trochę myszką trąca.
F10 śliczne, ale jeszcze drogie.
Poczekamy z rok i będą w dobrej cenie.


--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-10 01:04:48
Autor: tᴏ
ameryke odkryli :)
megrims wrote:

E60 już trochę myszką trąca.

Ale to IMHO najładniejszy model BMW, szczególnie M5. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-02-09 08:25:44
Autor: J.F.
ameryke odkryli :)
Dnia Fri, 08 Feb 2013 18:56:37 +0100, scobowski napisał(a):
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano

Wnioski?
Kupić 2,7BiTurbo :)

Bi-turbo to bedzie dwa razy gorsze od bez turbo. Kupic 5.0 :-)

J.

Data: 2013-02-09 12:16:05
Autor: megrims
ameryke odkryli :)
W dniu 2013-02-09 08:25, J.F. pisze:
Dnia Fri, 08 Feb 2013 18:56:37 +0100, scobowski napisał(a):
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano

Wnioski?
Kupić 2,7BiTurbo :)

Bi-turbo to bedzie dwa razy gorsze od bez turbo. Kupic 5.0 :-)

J.

Albo 63AMG ale to poprzednie (6.2 wolnossący)
Nowe 63AMG to V8 5.5 litra biturbo.
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9486058,Mercedes_E_63_AMG_z_biturbo.html


To ewentualnie jest sensowny dałnsajzing.



--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-02-09 08:36:53
Autor: J.F.
ameryke odkryli :)
Dnia Fri, 8 Feb 2013 14:29:41 +0100, misiek napisał(a):
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano

Hm, ze 230KM z turbo dziura sa troche wolniejsze od 230KM z V6 to nie budzi
zdziwienia. Ale ze producenci kombinuja jak dolozyc turbosprezarke i zadnych korzysci z
tego nie ma - to juz trudniejsze.

USA ... zakladam ze nie testowali ich przy predkosciach rzedu 200, tylko do
120 km/h.

J.

Data: 2013-02-10 01:09:00
Autor: tᴏ
ameryke odkryli :)
J.F. wrote:

Hm, ze 230KM z turbo dziura sa troche wolniejsze od 230KM z V6 to nie
budzi zdziwienia.

Raczej budzi, bo zwykle turbo ma wyższy przeciętny moment (bo te sprężarki w zwykłych autach są małe i dają radę głównie na niskich/
średnich obrotach), więc nie wiem jak im wyszło, że jest szybsze. Chociaż pewnie brali pod uwagę moc na silniku, a wtedy wszystko jasne -- turbo ma większe straty.
 --
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

ameryke odkryli :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona