Data: 2013-02-08 14:29:41 | |
Autor: misiek | |
ameryke odkryli :) | |
Data: 2013-02-08 18:56:37 | |
Autor: scobowski | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywanoWnioski? KupiÄ 2,7BiTurbo :) |
|
Data: 2013-02-08 21:21:04 | |
Autor: misiek | |
ameryke odkryli :) | |
Użytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:kf3e8t$isr$1news.icpnet.pl... W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze: ew jakies 6.1 v8 ;) |
|
Data: 2013-02-09 17:10:41 | |
Autor: scobowski | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-08 21:21, misiek pisze:
Uďż˝ytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisaďż˝ w wiadomoďż˝ciNieeno, ale ja mĂłwiÄ o normalnym uĹźytkowaniu a nie Ĺciganiu siÄ :) |
|
Data: 2013-02-08 22:20:19 | |
Autor: megrims | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-08 18:56, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze:v12 biturbo A ja jestem ciekaw, czy silnik 2.0 benzyna biturbo od BMW (ten w nowym 328i), ktĂłry ma 245KM, to czy to jeszcze daĹnsajzing czy jeszcze normalny silnik? 328i bardzo fajnie jeĹşdzi i faktycznie nie chleje jak na te osiÄ gi. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-02-09 08:44:00 | |
Autor: J.F. | |
ameryke odkryli :) | |
Dnia Fri, 08 Feb 2013 22:20:19 +0100, megrims napisał(a):
A ja jestem ciekaw, czy silnik 2.0 benzyna biturbo od BMW 2.0 w 328 to niewatpliwie downsizing :-) 328i bardzo fajnie jeździ i faktycznie nie chleje jak na A potem kupujesz 325d, a okazuje sie ze zaplaciles za 3.0, oplaty placisz od 3.0, tylko mocy ma jak 2.5. I jak to nazwac ? :-( J. |
|
Data: 2013-02-09 12:13:59 | |
Autor: megrims | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-09 08:44, J.F. pisze:
Dnia Fri, 08 Feb 2013 22:20:19 +0100, megrims napisał(a):Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535) Teraz w nowej 5-tce 525 to 2 litry R6 540d to też 3 litry R6 biturbo m550d to też 3 litry R6 triturbo (ma się co psuć) popierdolili z tymi oznaczeniami -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-02-09 17:07:15 | |
Autor: scobowski | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:
Przy E60 525 to było 3.0 l (tak samo jak 530 535) No zaczęło się chyba lata temu, kiedy 323, 325 i 328 różniły się wyposażeniem i "vanosami", a pojemnością owszem - nie :) |
|
Data: 2013-02-09 20:57:13 | |
Autor: megrims | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-09 12:13, megrims pisze:Mimo wszystko mam do BMW szacun za technologię, jakość, funkcjonalność i pomysły. Chciałbym jeszcze do marki wrócić. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-02-09 21:07:37 | |
Autor: scobowski | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-09 20:57, megrims pisze:
W dniu 2013-02-09 17:07, scobowski pisze:Tylko image z*ny przez użytkowników ... :) Jeździłem BMkami znajomych - bardzo dobre auta (a piszę to jako wieloletni użytkownik quattro ;) ). Jednakowoż, w przypadku BMW nie stać mnie na "aktualne" modele, a wszystko w "moim zasięgu" (czyli "poprzednie modele") powoduje, że wygląda się w nim jak dresiarz ;) |
|
Data: 2013-02-09 21:39:44 | |
Autor: megrims | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-09 21:07, scobowski pisze:
W dniu 2013-02-09 20:57, megrims pisze:E60 już trochę myszką trąca. F10 śliczne, ale jeszcze drogie. Poczekamy z rok i będą w dobrej cenie. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-02-10 01:04:48 | |
Autor: tá´ | |
ameryke odkryli :) | |
megrims wrote:
E60 juĹź trochÄ myszkÄ trÄ ca. Ale to IMHO najĹadniejszy model BMW, szczegĂłlnie M5. :> -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|
Data: 2013-02-09 08:25:44 | |
Autor: J.F. | |
ameryke odkryli :) | |
Dnia Fri, 08 Feb 2013 18:56:37 +0100, scobowski napisał(a):
W dniu 2013-02-08 14:29, misiek pisze: Bi-turbo to bedzie dwa razy gorsze od bez turbo. Kupic 5.0 :-) J. |
|
Data: 2013-02-09 12:16:05 | |
Autor: megrims | |
ameryke odkryli :) | |
W dniu 2013-02-09 08:25, J.F. pisze:
Dnia Fri, 08 Feb 2013 18:56:37 +0100, scobowski napisał(a):Albo 63AMG ale to poprzednie (6.2 wolnossący) Nowe 63AMG to V8 5.5 litra biturbo. http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9486058,Mercedes_E_63_AMG_z_biturbo.html To ewentualnie jest sensowny dałnsajzing. -- http://www.pobralem.pl I'm still clean.... |
|
Data: 2013-02-09 08:36:53 | |
Autor: J.F. | |
ameryke odkryli :) | |
Dnia Fri, 8 Feb 2013 14:29:41 +0100, misiek napisał(a):
http://regiomoto.pl/portal/eksploatacja/downsizing-slepa-uliczka-male-silniki-z-turbo-gorsze-niz-obiecywano Hm, ze 230KM z turbo dziura sa troche wolniejsze od 230KM z V6 to nie budzi zdziwienia. Ale ze producenci kombinuja jak dolozyc turbosprezarke i zadnych korzysci z tego nie ma - to juz trudniejsze. USA ... zakladam ze nie testowali ich przy predkosciach rzedu 200, tylko do 120 km/h. J. |
|
Data: 2013-02-10 01:09:00 | |
Autor: tá´ | |
ameryke odkryli :) | |
J.F. wrote:
Hm, ze 230KM z turbo dziura sa troche wolniejsze od 230KM z V6 to nie Raczej budzi, bo zwykle turbo ma wyĹźszy przeciÄtny moment (bo te sprÄĹźarki w zwykĹych autach sÄ maĹe i dajÄ radÄ gĹĂłwnie na niskich/ Ĺrednich obrotach), wiÄc nie wiem jak im wyszĹo, Ĺźe jest szybsze. ChociaĹź pewnie brali pod uwagÄ moc na silniku, a wtedy wszystko jasne -- turbo ma wiÄksze straty. -- ssá´Ę q sá´ ÇÉuÉÉšouÉá´ |
|