amińska: "Ja pragnę zemsty na tej władzy"

Data: 2019-01-16 13:20:53
Autor: Lord Donald
amińska: "Ja pragnę zemsty na tej władzy"
UJAWNIAMY. Wymy¶liła pojęcie ,,kasty", a dzi¶ wzywa do odwetu i czystek! Sędzia Kamińska: "Ja pragnę zemsty na tej władzy"

Szokuj±cy popis pogardy, skrajnego upolitycznienia i gróĽb w wykonaniu sędzi Ireny Kamińskiej! Była prezes stowarzyszenia ,,Themis" stała się sławna jako autorka okre¶lenia ,,kasta" w kontek¶cie sędziów. W trakcie niedawnej konferencji organizowanej przez współfinansowan± przez Georga Sorosa, fundacji ,,Batorego", dała upust swoim frustracjom, W nienawistnym i pełnym zacietrzewienia przemówieniu stwierdziła, iż chce dokonać zemsty na obecnej władzy. To nie koniec! Publicznie domagała się czystek w służbach specjalnych!

https://wpolityce.pl/polityka/429656-ujawniamy-sedzia-kaminska-ja-pragne-zemsty-na-tej-wladzy?fbclid=IwAR0DP6i4yYvBfVCu47ufhB6Hr5vs9LZ0EetlNmJRo-K3CFryXK7_GLL1WUI

amińska: "Ja pragnę zemsty na tej władzy"