amnestia w wiezieniu

Data: 2018-10-12 17:31:07
Autor: kacepr
amnestia w wiezieniu
słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

Data: 2018-10-13 10:37:37
Autor: J.F.
amnestia w wiezieniu
Dnia Fri, 12 Oct 2018 17:31:07 +0200, kacepr napisał(a):
słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

Przed wyborami, po wyborach ?

A moze sprytne zagranie - zwolnic w sobote, w wiezieniu nie zaglosuja,
a u siebie ... moze nie zdazą.  PiS w wiezieniach nie cieszyl sie poparciem :-)

No chyba, ze Prezydent planuje na stulecie niepodleglosci..

J.

Data: 2018-10-13 13:01:07
Autor: RadoslawF
amnestia w wiezieniu
W dniu 2018-10-13 o 10:37, J.F. pisze:

[...]

Informacja o tych planach na stulecie była już w maju tego roku.

Pozdrawiam

Data: 2018-10-15 10:49:43
Autor: Olin
amnestia w wiezieniu
Dnia Fri, 12 Oct 2018 17:31:07 +0200, kacepr napisał(a):

słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

To mecenas Dubieniecki już dostał wyrok?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

Data: 2018-10-16 08:27:39
Autor: Miroo
amnestia w wiezieniu
W dniu 2018-10-12 o 17:31, kacepr pisze:
słyszałem że mają wypuszczac wiezniow z małymi wyrokami, prawda to ?

Może trzeba zwolnić kryminalnych, żeby zrobić miejsce na politycznych?

Pozdrawiam

amnestia w wiezieniu