amnezja Szydło [nie pojedzie do poburzan tak samo jak krytykowana przez nią b. premier Kopacz (PO)?]

Data: 2017-08-17 08:54:04
Autor: A. Filip
amnezja Szydło [nie pojedzie do poburzan tak samo jak krytykowana przez nią b. premier Kopacz (PO)?]
japanizer@japanizer.org pisze:
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/rzad-spoznil-sie-z-reakcja-po-nawalnicach-a-kiedys-pis-krytykowal-za-to-po/cp025v2

  Szydło ginie od własnej broni. Zapomniała, co mówiła?

  Jako posłanka opozycji i twarz kampanii wyborczej PiS w 2015 r. Beata Szydło   (54 l.) ostro atakowała ówczesną premier Ewę Kopacz (61 l.), że nie pojechała   na miejsce, by pomóc poszkodowanym przez burze. Dziś PiS dziwi się krytyce, a   robi... niemal to samo! Tylko gorzej, bo wtedy rząd zareagował natychmiast, a   teraz mocno spóźnił się z reakcją po nawałnicach.

Oj taka tam skleroza Szydło-Kłamczydło.

Punkt widzenia zmienia się z punktem siedzenia? :-)

Totalna opozycja z partii Kopacz odpuści krytykę premier Szydło (PiS)
żeby nie postawić b. premier Kopacz (PO) *także* w złym świetle?
Donald "opozycjonista do władzy prący" i Donald "rządzący" mieli niby
ten sam punkt widzenia? ;-)

Data: 2017-08-17 10:50:10
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+4j73x7v52f-h8h4@buntownik.pl...
[...]

Totalne bzdury filipku prawisz. Mówimy o Szydło! Nie o Kopacz. Nie o Tusku! O SZYDŁO! Miała być dobra zmiana? A co jest? Syf, obłuda, kłamstwa! Usprawiedliwiasz to "punktem siedzenia"? Jakież to katolickie!

CL

Data: 2017-08-17 11:22:09
Autor: A. Filip
"Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Mówimy o demokracji parlamentarnej z 5% gilotyną progu wyborczego.
Wiec ja do kurwy nędzy nie wybieram takich posłów/partii jakich
_naprawdę_ chcę a tylko "najmniej złe opcje" z _dostępnego_ wyboru.

Chcesz krytykować PiS?  To wskazuj lepszą (dostępną) alternatywę o ile
nie jesteś za tym by (większość) polityków postawić pod ścianą i rozstrzelać.
Filozofia "Każdy byle nie PO" nie doprowadziła do ponownego wyboru PiS? [uproszczenie]

"Krytyka tak. Krytykanctwo NIE!" ;-)

Data: 2017-08-17 13:21:56
Autor: Lord Donate
amnezja Szydło [masz sklerozę filipku?]
[...]

Jakiej demokracji?! Mówimy o tym, że Szydło jest kłamcą.

Wiec ja do kurwy nędzy nie wybieram takich posłów/partii jakich
_naprawdę_ chcę a tylko "najmniej złe opcje" z _dostępnego_ wyboru.

Co to ma wspólnego z nawałnicami na Pomorzu?

Chcesz krytykować PiS?  To wskazuj lepszą (dostępną) alternatywę o ile
nie jesteś za tym by (większość) polityków postawić pod ścianą i
rozstrzelać.

Rozstrzeliwanie to domena zenka i lorda donalda. Trzymaj sie tematu.

Filozofia "Każdy byle nie PO" nie doprowadziła do ponownego wyboru PiS?
[uproszczenie]

Gdzie coś takiego sugeruję? Oceniam zachowanie Szydło i Macierewicza jako
obłudne. Zabronisz mi i każesz rozstrzelać?

"Krytyka tak. Krytykanctwo NIE!" ;-)

Prawdziwa cnota itd. więc nie pieprz mi filipku bez sensu. Masz coś do
powiedzenia w temacie? KONKRETNIE. Jak nie to WON (c) J.Kaczyński na drzewo!

CL

amnezja Szydło [nie pojedzie do poburzan tak samo jak krytykowana przez nią b. premier Kopacz (PO)?]