amor do starszego górala

Data: 2009-06-28 21:58:41
Autor: Tomek
amor do starszego górala
Cześć, mam Gianta Bouldera 520 i zastanawiam się nad zakupem amora. Problem w
tym, że rura sterowa jest z tych starego typu czyli chyba 1 cal. Może ktoś
podpowie czy są dostępne jeszcze na rynku jakieś sensowne amortyzatory w cenie
ok. 200-300 zł na ten rozmiar rury. Dzięki za podopowiedzi.
Pozdrawiam
T.

Data: 2009-06-28 21:52:57
Autor: marcin goralski
amor do starszego górala
Dnia Sun, 28 Jun 2009 21:58:41 +0200, Tomek napisał(a):

Cześć, mam Gianta Bouldera 520 i zastanawiam się nad zakupem amora.

powiem 2 rzeczy: giant boulder to nei cuda ten amor chyba przewyzszy
wartosc ramy - nie lepiej zmienic obie rzeczy naraz?
ale jesi nie chcesz to ok szukajcie a znajdziecie nie polecalbym ci nowych
sprzetow (niskie rst sa jako takie ale suntoura nei widzialem dzialajacego
jak trzeba)

mysle, ze procz allegro powinienes rzucic okiem na komisy rowerowe a noz
ktos ma starego marzocha/manitou jak na 1" na pewno za grosze pojdzie. ew moze e-bay?

Data: 2009-06-28 23:06:26
Autor: Tomek
amor do starszego górala

powiem 2 rzeczy: giant boulder to nei cuda ten amor chyba przewyzszy
wartosc ramy - nie lepiej zmienic obie rzeczy naraz?

No myślałem o tym bo i ta rama trochę za mała na mnie ale: pewnie przy składaniu
roweru trzeba by wymienić kilka innych rzeczy i może zostałyby mi tylko koła ze
starego więc taka wymiana cenowo wyjdzie pewnie tak jak zupełnie nowy rower.
ale jesi nie chcesz to ok szukajcie a znajdziecie nie polecalbym ci nowych
sprzetow (niskie rst sa jako takie ale suntoura nei widzialem dzialajacego
jak trzeba)

To ciekawa propozycja tyle, że już wolałbym kupować używane auto niż używany
amor, kompletnie się na tym nie znam :)

mysle, ze procz allegro powinienes rzucic okiem na komisy rowerowe a noz
ktos ma starego marzocha/manitou jak na 1" na pewno za grosze pojdzie. ew moze e-bay?

Dzięki za rady, na Allegro znalazłem Suntour XCM - jeśli ktoś z Was ma jakieś
opinie o nim to poproszę. Z góry zaznaczam, że nie szukam jakichś cudów, w tej
chwili jeżdżę bez amora a do wydawania większej kasy służy mi inne hobby :).

Pozdrawiam
T.

Data: 2009-06-28 22:20:28
Autor: marcin goralski
amor do starszego górala
Dnia Sun, 28 Jun 2009 23:06:26 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

to poszukaj czegos co spasuje zreszta bez jaj
przerzutka przod linki, stery, mostek i sztyca wiele nie kosztuja a przy
odrobinie szczescia moze stykna (no bez mostka i sterow)?

To ciekawa propozycja tyle, że już wolałbym kupować używane auto niż używany
amor, kompletnie się na tym nie znam :)

ja na odwrot - boerzesz amor i go uginasz jak sie ugina jest git ;)
ew wycieki oleju i luz mozesz sprawdzic.

[...]

ja nei wiem widzialem kilka suntourow (mialem jednego i z ulga go
wyrzucilem) i ani jeden nie dziala - byly ciezkie i sztywne a w zimie 0
pracy (mowa o amorach jakies 3-4 lata temu od tego czasu stracilem kontakt
- a noz sie polepszylo?)

Data: 2009-06-28 22:08:41
Autor: kml
amor do starszego górala

Użytkownik "Tomek" <silvio_danteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.0000032b.4a47cb71newsgate.onet.pl...
[...]

Są na allegro stare i niskie modele RST, które można kupić jako fabrycznie nowe. W tej cenie ciężko o fajerwerki ;(

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-29 00:07:07
Autor: Wooyek
amor do starszego górala
[...]

Sprzedaj Bouldera za 300 zł, dorzuć jeszcze 2 razy tyle i kup Bouldera A.D. 2009 :)

Wiem, nie jest to może złota rada, ale jak zrobisz próbną rundkę pod sklepem na nowym Boulderze, to sam stwierdzisz, że dobra. Przymierz się - jak to mówią kobiety, "to nic nie kosztuje" ;)

Data: 2009-06-29 18:50:49
Autor: Tomek
amor do starszego górala
Hej, a co powiecie na RST Capa T6 ?
Pozdr.
T.

Data: 2009-06-29 20:24:58
Autor: Wooyek
amor do starszego górala
Hej, a co powiecie na RST Capa T6 ?

Nazwa dobrze do niego pasuje - i nie mam tu na myśli "T6" ;)

Do zwiększania komfortu przy jeździe rekreacyjnej (co najwyżej leśne ścieżki) się nadaje, ale poza tym kapa. Kuleje zwłaszcza sztywność (golenie 25,4 mm!) - tylko dla lekkich rowerzystów.

Data: 2009-06-29 20:11:19
Autor: Rafał VFR
amor do starszego górala
[...]

A ja sprzedawałem widelec na 1" - marzocchiego zakesa o tu: http://www.allegro.pl/item649578142_marzocchi_zokes_extra_rarytas.html