amor do starszego górala

Data: 2009-06-29 00:07:07
Autor: Wooyek
amor do starszego górala
Cześć, mam Gianta Bouldera 520 i zastanawiam się nad zakupem amora. Problem w
tym, że rura sterowa jest z tych starego typu czyli chyba 1 cal. Może ktoś
podpowie czy są dostępne jeszcze na rynku jakieś sensowne amortyzatory w cenie
ok. 200-300 zł na ten rozmiar rury.

Sprzedaj Bouldera za 300 zł, dorzuć jeszcze 2 razy tyle i kup Bouldera A.D. 2009 :)

Wiem, nie jest to może złota rada, ale jak zrobisz próbną rundkę pod sklepem na nowym Boulderze, to sam stwierdzisz, że dobra. Przymierz się - jak to mówią kobiety, "to nic nie kosztuje" ;)

Data: 2009-06-29 18:50:49
Autor: Tomek
amor do starszego górala
Hej, a co powiecie na RST Capa T6 ?
Pozdr.
T.

Data: 2009-06-29 20:24:58
Autor: Wooyek
amor do starszego górala
Hej, a co powiecie na RST Capa T6 ?

Nazwa dobrze do niego pasuje - i nie mam tu na myśli "T6" ;)

Do zwiększania komfortu przy jeździe rekreacyjnej (co najwyżej leśne ścieżki) się nadaje, ale poza tym kapa. Kuleje zwłaszcza sztywność (golenie 25,4 mm!) - tylko dla lekkich rowerzystów.

amor do starszego górala