amor tylny

Data: 2014-03-08 21:10:14
Autor: Sokol
amor tylny
Dnia Sat, 08 Mar 2014 20:49:28 +0100, Sokol napisał(a):

Dzisiaj  po raz kolejny zauważyłem mój problem.
W ubiegłym roku kupiłem rowerek z amortyzatorem tylnym. Od razu wydawał mi sie zbyt twardy. Oczywiście ten amortyzator. Mam problemy z kręgosłupem i miałem nadzieję, ze taki amortyzator wychwyci wszystkie nierówności i mój kręgosłup nie będzie czuł dziur.
Ważę około 55kg. Poradźcie jak powinienem dobrać sprężynę w tym amortyzatorze aby doborze wybierał nierówności.

amor tylny