amorek w turystyce

Data: 2011-05-23 17:16:48
Autor: Menel
amorek w turystyce
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Czy uzywacie amortyzowanych widelcow w rowerach turystycznych (znaczy, podczas wycieczek z sakwami)?
Jak jak dotad nie, ale powoli sie do tego przymierzam.
Pozdrawiam
TA

Używamy i bardzo sobie chwalimy

Data: 2011-05-24 16:04:56
Autor: Titus Atomicus
amorek w turystyce
In article <ire4q0$r1p$1@inews.gazeta.pl>,
 "Menel " <menel13.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Jak jak dotad nie, ale powoli sie do tego przymierzam.

A jaki model i czy ma otwory na lowridera?

TA

Data: 2011-05-25 05:09:54
Autor: Menel
amorek w turystyce
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

A jaki model i czy ma otwory na lowridera?

TA

olejowa Tora z blokadą
nie ma

Data: 2011-05-25 14:24:36
Autor: Fabian
amorek w turystyce
W dniu 24.05.2011 16:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Amortyzowany widelec przedni IMHO nie powinien mieć otworów na
lowridera, ponieważ bagaż powinieneś zamocować do korony widelca, a nie
do lag. Zwiększanie masy nieresorowanej nie przyniesie nic dobrego.
Bagaż do przodu to pewnie ponad 4 kg ,czyli zwiększy masę nieresorowaną
co najmniej dwukrotnie.

Fabian.

Data: 2011-05-25 14:42:44
Autor: Titus Atomicus
amorek w turystyce
In article <irise4$6mf$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> [...]

do lag. Zwiększanie masy nieresorowanej nie przyniesie nic dobrego.
Bagaż do przodu to pewnie ponad 4 kg ,czyli zwiększy masę nieresorowaną

4 kg?
Raczysz zartowac?
Tyle to wazy moja torba fotograficzna pod kierownica.
I przyjrzyj sie tez jak sa mocowane lowridery.

TA

Data: 2011-05-25 14:46:55
Autor: Fabian
amorek w turystyce
W dniu 25.05.2011 14:42, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Spoko, próbuje tylko pomoc, już nie będę Ci przeszkadzał :)

Fabian.

amorek w turystyce