amortyzator

Data: 2011-05-28 09:23:19
Autor: tadek
amortyzator
Panowie interesuje mnie amortyzator do trekkinga 28' wysokiej klasy
ale z możliwo¶ci± mocowania błotnika w podkowie. Proszę o sugestie

Data: 2011-05-28 19:31:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
amortyzator
tadek, Sat, 28 May 2011 09:23:19 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
Panowie interesuje mnie amortyzator do trekkinga 28' wysokiej klasy
ale z możliwo¶ci± mocowania błotnika w podkowie. Proszę o sugestie

Pewnie tylko Bomber TXC.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-05-28 10:42:30
Autor: tadek
amortyzator
On 28 Maj, 19:31, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.
GG:3585538 | JID: m_karw...@jabster.pl   | Najpierw jeden
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | A potem kilkana¶cie drugich.

mam takowy w jednym rowerze ale ma wadę bo tarcza tylko 160 mm a ja
chcę 180. Ogl±dałem w necie RST Vogue -podaj± tarczę 180 ale golenie
28,6 co budzi moje w±tpliwo¶ci. Reba zdaje sie nie ma mocowania pod
błotnik

Data: 2011-05-28 19:53:30
Autor: Wojciech Waga aka wojek
amortyzator
tadek pisze:

[...]

Mocowanie pod błotnik to nie jest duży problem, jak amortyzator ma z tyłu "pajęczynę": http://i429.photobucket.com/albums/qq16/davenportbiker/Fox36TalasRC2Back.jpg to zawsze możesz jedn± komórkę czym¶ podrapać żeby był lepszy kontakt i wkleić tam ¶rubkę na jaki¶ poxipol.

Ciekawe swoj± drog± jak amortyzatory 29" sprawdziłyby się w trekkingu, maj± grubsze lagi, ale mog± wygl±dać jak z innej bajki.

pozdr.
w.

Data: 2011-05-28 11:05:29
Autor: tadek
amortyzator
On 28 Maj, 19:53, Wojciech Waga aka wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
tadek pisze:

> [...]

Ciekawe swoj± drog± jak amortyzatory 29" sprawdziłyby się w trekkingu,
maj± grubsze lagi, ale mog± wygl±dać jak z innej bajki.

ten co mam Marcoka to jest jako 29' i lagi ma 28 ,teraz opisuj± je
jako 28'. Reba ma zdaje się lagi 30 ale nie ma mocowania błotnika. Ja
nie lubię takich "prowizorek". Jak co¶ kupuję płacę duże pieni±dze /
reba/ to chcę mieć to co potrzebuję bez kombinacji. Taki facet jestem
starej daty

Data: 2011-05-28 11:28:00
Autor: Piotrpo
amortyzator
On 28 Maj, 20:05, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Możesz mieć problem ze spełnieniem tych swoich wymagań. Nie wiem jak
Reba będzie się zachowywać w trekingu, ale mam przeczucie, że
producent jej nie projektował z takimi założeniami - waga bagażu,
¶rodek ciężko¶ci, czy wreszcie rodzaj nawierzchni i oczekiwania
użytkownika.

Data: 2011-05-28 11:34:30
Autor: tadek
amortyzator
On 28 Maj, 20:28, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
> [...]

producent jej nie projektował z takimi założeniami - waga bagażu,
¶rodek ciężko¶ci, czy wreszcie rodzaj nawierzchni i oczekiwania

w góralu mam 180 i bardzo ładnie mi się hamuje. w trekingu 160 ale z
tyłu też 160.
W końcu nie upieram się że musi być z przodu 180 ale tak± mam chęć

Data: 2011-05-28 20:09:41
Autor: artek
amortyzator
W dniu 2011-05-28 19:53, Wojciech Waga aka wojek pisze:

Ciekawe swoją drogą jak amortyzatory 29" sprawdziłyby się w trekkingu,
mają grubsze lagi, ale mogą wyglądać jak z innej bajki.

za długie. ramy krossowe, a już szczególnie trekkingowe, nie są projektowane pod górski amortyzator ze skokiem 80-100 mm. sam miałem lekki problem z geometrią po zamontowaniu txc 80 mm w miejsce 63 mm suntoura, a przecież txc to amortyzator dedykowany do krossówek.

--
artek

Data: 2011-05-28 20:12:09
Autor: Krzyś Cierpiętnik
amortyzator
tadek wrote:
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
tadek wrote:

Panowie interesuje mnie amortyzator do trekkinga 28' wysokiej klasy
ale z możliwością mocowania błotnika w podkowie. Proszę o sugestie

Pewnie tylko Bomber TXC.

mam takowy w jednym rowerze ale ma wadÄ™ bo tarcza tylko 160 mm a ja
chcę 180. Oglądałem w necie RST Vogue -podają tarczę 180 ale golenie
28,6 co budzi moje wątpliwości. Reba zdaje sie nie ma mocowania pod
błotnik

Małe OT:

Miałem 180 w "trekkingu" i zamieniłem na 160. Nie wiem jaki masz zacisk,
ale taki BB7 MTB z tarczÄ… Roundagon 185, sztywny widelec i slicki 30mm @
6,5bar gwarantują Ci niemożebnie wkurzające dzwonienie przy różnych
okazjach, a takĹĽe ocieranie przy "sprintach" (no chyba ĹĽe bardzo daleko
ustawisz klocki). Z mniejszÄ… tarczÄ… G2 takie efekty sÄ… mniejsze.

Jeśli masz miękko (opony, amortyzator) to w sumie nie jest źle, bo
drgania siÄ™ jakoĹ› rozchodzÄ… i o dzwonienie trudniej.

InnÄ… kwestiÄ… jest potrzeba takiej duĹĽej tarczy... ja jej nie widzÄ™
kompletnie. Ba, nawet głupio wygląda.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

amortyzator