[tech] amortyzator

Data: 2009-04-23 10:49:45
Autor: Wojtek
[tech] amortyzator
Strielok pisze:

Drugie pytanie to jak i gdzie moge zmienić skok z 80 nmm na 100mm nie
posiadając podkładek all travel?

Sam, w domu lub w pywnicy... będziesz musiał tę podkładkę WYJĄĆ by zwiększyć skok.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-23 18:49:17
Autor: Strielok
[tech] amortyzator

[...]

aha dotąd myslałem ze podkładki musze dołożyć, ok dzieki będe działał.

pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-04-23 19:24:25
Autor: Wojtek
[tech] amortyzator
Strielok pisze:

[...]

Ściągnij sobie ze strony Rock Shoxa oryginalnego manuala (pdf). Manuala serwisowego, wszystko stanie się jasne