[tech] amortyzator

Data: 2009-04-23 18:38:13
Autor: amrac
[tech] amortyzator
Strielok pisze:
Witam

   Kolega posiada RS Recon SL  80mm, ze sprężyną zwojową i wydaje mi się,

Jaki to rok? Myślałem, że Recon to Solo Air:)

Data: 2009-04-23 18:46:25
Autor: Strielok
[tech] amortyzator

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsq5hm$kef$2inews.gazeta.pl...
Strielok pisze:
Witam

   Kolega posiada RS Recon SL  80mm, ze sprężyną zwojową i wydaje mi się,

Jaki to rok? Myślałem, że Recon to Solo Air:)

Kupił go 1 tydzień temu, po oględznach wydaje mi się, że to 2008, patrząc na fotki producenta.

Maciek

Data: 2009-04-24 00:16:35
Autor: amrac
[tech] amortyzator

Strielok pisze:
[...]

A, zwracam honor, XC i SL mają "Solo Air, Coil", zapewne chodzi o tzw. "asystę powietrza", podobnie było (a raczej nie było) z moim Pilotem tzn wersje XC i SL miały taki patent umożliwiający zmianę twardości a jakimś tam zakresie. Ale zawór do tego Solo Air musisz mieć:P Spróbuj z niego całkowicie spuścić powietrze może sama sprężyna stalowa będzie wystarczająco miętka choć w solo air to padnie Ci też tłumienie, no nie wiem, pokombinuj z niskim ciśnieniem. Dlatego ja kupuje Rebe:P

Data: 2009-04-24 00:58:46
Autor: player
amortyzator
On 24 Kwi, 00:16, amrac <szyme...@o2.pl> wrote:

[...]

Rockshox nieźle miesza, po 6 wersji 1. widelca :/

--
jay

Data: 2009-04-24 10:15:10
Autor: amrac
amortyzator
player pisze:
[...]

Właśnie teraz mnie oświeciło, w sensie że są wersje ze sprężyną stalową _albo_ powietrzną? Jeśli tak to 5 wersji (Team ma tylko Solo air). Zresztą, popatrz na Reby tam było (do teraz) jeśli dobrze liczę 12 wersji albo 16 - zależy jak liczyć (29r,manetka vs bez,disc vs V) choć np w nowym SIDie wszystkich kombinacji nie znajdziesz. Prawda jest taka, że tłuką każdy podzespół na 2,3 sposoby i z kosmetycznymi zmianami składając różne kombinacje nazywają od tory do sida.

Data: 2009-04-24 14:26:37
Autor: Strielok
[tech] amortyzator

Strielok pisze:
[...]

Właśnie chodzi o to że nigdzi tam nie ma wentyla do powietrza no przynajmniej na zewnątrz widelca, ale było by bez sensu by ktoś montował wentyl wewnątrz.

Pozdrawiam
Maciek

[tech] amortyzator