amortyzatory

Data: 2009-08-17 05:57:03
Autor: tadek
amortyzatory
Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

Data: 2009-08-17 06:01:10
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
amortyzatory
On 17 Sie, 14:57, tadek <tadekl...@poczta.onet.pl> wrote:
Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

I RST Vogue Air

Data: 2009-08-17 13:06:53
Autor: Jan Srzednicki
amortyzatory
On 2009-08-17, tadek wrote:
Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

Wyspawaj sobie sam. Serdecznie polecam.

Data: 2009-08-17 07:18:57
Autor: tadek
amortyzatory

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

sprzedałeś już low-ridera?

Data: 2009-08-17 17:03:06
Autor: Jan Srzednicki
amortyzatory
On 2009-08-17, tadek wrote:
> Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
> Jest Marcok  i co jeszcze?

Wyspawaj sobie sam. Serdecznie polecam.

sprzedałeś już low-ridera?

To, co sprzedawałem, sprzedałem już dawno. ;)

Data: 2009-08-17 15:15:54
Autor: amrac
amortyzatory
tadek pisze:
Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

Reba

Data: 2009-08-17 15:55:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
amortyzatory
Panie tadek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

Amortyzatory do trekkingów ssają, że aż oczy idą wgłąb czachy.

Data: 2009-08-18 07:34:56
Autor: Rycki
amortyzatory
tadek pisze:
Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

Siemka,
w sumie to nic nie stoi na przeszkodzie by w trekingu z kołami 28" używać amorów MTB/XC na koła 29", więc RS Reba, FOX F29 :)

Pzdr,
Rycki

Data: 2009-08-26 13:51:46
Autor: Moper
amortyzatory
"tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:1fe7f30b-7ae0-4d86-8332-f2cc67e381ff24g2000yqm.googlegroups.com...
Jaki jest wybór amortyzatorów z najwyższe półki do treginga 28"?
Jest Marcok  i co jeszcze?

Jeszcze Manitou
http://www.manitoumtb.com/index.php?page=forks&discipline=29er

amortyzatory