amortyzatory Corolla E11

Data: 2010-04-13 23:02:03
Autor: bratPit
amortyzatory Corolla E11

Jak wygląda porównanie Kayaby z innymi firmami?
Znalazłem takie:
Tokico - cena bardzo porównywalna
GH - znacząco tańsze
Kamoka - trochę tańsze
Są jeszcze Monroe, Gabriel, Sachs, TRW, Boge, Delphi...

Kayaba i Sachs są bardzo dobre, ZCTK Boge i Sachs należą do koncernu ZF więc to bedzie to samo ;-) TRW też jest OEMowym producentem więc też pewnie będzie OK, nie wiem jak Delphi w Toyocie ale dla Opla jako tania alternatywa sprawdzają się bardzo dobrze, zresztą pewna wieść gminna niesie że Deplhi w Krośnie robi amortyzatory dla GM (przynajmniej dla Astry G Classic),

Na które z nich zwrócić uwagę?
Chodzi mi oczywiście o dobre i tanie ;) , ale bardziej mi zależy na jakości - czy można kupić równie dobre, jak KYB, a tańsze?

poszukaj opinii jak sprawdzają się Delphi gazowe w Toyocie, w Oplu nie miałem na to reklamacji a dość dużo poszło ich dla flotowych aut,

Podobne pytanie dot. sprężyn (zwykłe, nie żadne obniżające, wręcz +10-20 mm by się przydało): tu są Kayaba, GH, Lesjofors: które wybrać?

Lesjofors na pewno będą OK, Kayaby nie sprzedawałem więc nie mam opinii ale IMO marka zobowiązuje, GH całkiem nie znam,
brat

amortyzatory Corolla E11