Data: 2010-03-17 11:56:35 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
Dawno zem tu o nic nie pytal :)
Jest se stara japonia z wyjebanymi amorami tylnymi. Mozna kupic gotowe hagony, ale wyjdzie niecale 700 pln. Powiedzmy ze troche drogo. Mozna probowac reaniomowac te co sa, ale marnie to widze. I chrom se juz poszedl i tloczyska wyrypane i sprezyny pewnie tez juz dosc maja. Mozna kupic uzywki, ale nie ma szans na dostanie takich w przyzwoitym stanie - motur z 1981 roku i nie ma mlodszych. A moze nufki sztuki niesmigane wprost z Chin: http://www.allegro.pl/item955779845_jawa_cz_350_jawa_ts_nowe_amortyzatory_tyl_czarne.html Problemy sa tylko dwa: 1. Co to warte? Umowmy sie ze cena smieszna a kupe ludzi po drodze zarabia na tym, wiec ile kosztuje wyprodukowanie tego? Aukcja przykladowa, bo tego typu amorow jest od cholery, za mniej wiecej te same pieaniadze o tym samym mniej wiecej wygladzie. 2. Drugi problem to taki ze dolne ucho za male, w oryginalne mam dziure 15 mm. Jesli bym sie zdecydowal to co z tym fajntem zrobic? Przespawac ucho w amorze (temperatura nie zabije amora?), przespawac mocowanie na wahaczu czy moze sprobowac wycisnac ta tulejke i zalozyc o wiekszej srednicy? Cala reszta parametrow pasuje, tzn dlugosc amora i gorna dziura. Cena kusi. W rekach nienajgorzej te amory wygladaja. -- Kamil Nowak 'Amil' motonita tramwajowy Krakuf |
|
Data: 2010-03-17 11:25:52 | |
Autor: AZ | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
On 2010-03-17, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
No demoludy na podobnych jezdzily i jezdza od dawna wiec chyba tragedii nie ma - te kilkanascie/paredziesiat kkm wytrzymywaly. Za te cene ja bym sprobowal. 2. Drugi problem to taki ze dolne ucho za male, w oryginalne mam dziure 15 mm. Jesli bym sie zdecydowal to co z tym fajntem zrobic? Przespawac ucho w amorze (temperatura nie zabije amora?), przespawac mocowanie na wahaczu czy moze sprobowac wycisnac ta tulejke i zalozyc o wiekszej srednicy? Cala reszta parametrow pasuje, tzn dlugosc amora i gorna dziura. Cena kusi. W rekach nienajgorzej te amory wygladaja.A wewnetrzna srednica dziury w ktorym jest gumowa tulejka jest taka sama? Moze by wycisnac na prasie ta cala gumowa i wcisnac ja ze starszych? Spawanie pewnie oleju w srodku by nie ucieszylo. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-03-17 12:30:51 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
AZ napisał(a):
No demoludy na podobnych jezdzily i jezdza od dawna wiec chyba tragedii nie ma - te kilkanascie/paredziesiat kkm wytrzymywaly. Za te cene ja bym sprobowal. Tylko demoludy jezdza na amorach z tamtych lat. Jak na zlosc nie znam nikogo kto zalozyl te nowe z chin. A wewnetrzna srednica dziury w ktorym jest gumowa tulejka jest taka sama? Moze by wycisnac na prasie ta cala gumowa i wcisnac ja ze starszych? Wlasnie ku tej opcji sie bede sklanial, bo chyba srednice zewn. te same. Jesli oczywiscie kupie te amory :) -- Kamil Nowak 'Amil' motonita tramwajowy Krakuf |
|
Data: 2010-03-17 11:58:00 | |
Autor: AZ | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
On 2010-03-17, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Gdzies tam wyczytalem ze te amorki tez pasuja to XV535 wiec moze poszukacNo demoludy na podobnych jezdzily i jezdza od dawna wiec chyba tragedii nie ma - te kilkanascie/paredziesiat kkm wytrzymywaly. Za te cene ja bym sprobowal. uzywek od XV535? Ten motocykl to musi chyba byc jakis klasyk?? Czytalem na preclu ze klasyki maja dwa amortyzatory. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-03-17 13:12:51 | |
Autor: Kuczu | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
W dniu 2010-03-17 11:56, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Jest se stara japonia z wyjebanymi amorami tylnymi. Mozna kupic gotowe To do XS ? Skrobnij mi na priva bo mam ostatnio tego stuffu troche. Kumpel oproznil z zapasow uzywanych czesci caly serwis motocyklowy w dojczlandzie. Jakies ladne Koni mi sie walaja po garazu miedzy innymi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-03-17 13:20:30 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
Kuczu napisaĹ(a):
XS, juz pisze :) -- Kamil Nowak 'Amil' motonita tramwajowy Krakuf |
|
Data: 2010-03-17 19:57:06 | |
Autor: []v[]artec | |
amortyzatory klasyczne - problem | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Problemy sa tylko dwa: Próbowałbym za tą cenę mimo wszystko. 2. Drugi problem to taki ze dolne ucho za male, w oryginalne mam dziure 15 mm. Jesli bym sie zdecydowal to co z tym fajntem zrobic? Przespawac ucho w amorze (temperatura nie zabije amora?), przespawac mocowanie na wahaczu czy moze sprobowac wycisnac ta tulejke i zalozyc o wiekszej srednicy? Żadnego spawania, dokładnie jak mówisz spróbuj wcisnąć większą tulejkę i będzie git. -- Martec - Jelenia Góra ..:: CBR 1100XX ..:: CB 900F Hornet |