amortyzowana sztyca

Data: 2009-04-02 20:46:53
Autor: JR
amortyzowana sztyca
potrzebuję wymienić sztycę siodełka na amortyzowaną -
- chodzi o ochronę kręgosłupa przed mikrourazami;
spokojna jazda rehabilitacyjna;
co proponujecie w rozsądnej cenie? -- w miarę trwałe
bez luzów i nie chwiejące się na boki

--
pzdr.
JR

Data: 2009-04-02 20:58:30
Autor: MadMan
amortyzowana sztyca
Dnia Thu, 2 Apr 2009 20:46:53 +0200, JR napisał(a):

[...]

Sztycę sztywną + siodło na sprężynach. Przejeździłem 6000 na
amortyzowanej i wiem jak to działa (czy raczej nie działa). --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-04-02 23:19:56
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
amortyzowana sztyca
Dnia 02-04-2009 o 20:58:30 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>  napisał(a):

[...]

a jesli juz amortyzowana sztyca to nei teleskopowa tylko oparta na  rownolegloboku
CaneCreek albo Suntour wchodzi w gre, moze jeszcze jakas inna ale nie znam.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-04-03 08:47:46
Autor: mbut
amortyzowana sztyca
Leszek "Cousie" Pasoń pisze:
[...]

Suntour miałem i używałem, ale nie wytrzymała jednego sezonu (luzy boczne)

Data: 2009-04-03 09:15:29
Autor: Piotr Liszka
amortyzowana sztyca
mbut pisze:
Leszek "Cousie" Pasoń pisze:
[...]

Zaczynam trzeci sezon z pantografem Suntoura, czyli ma jakieś 10 kkm przejechane z obciążeniem 100 kg po bardzo różnym terenie. Zero luzów :)

pozdro

pl

Data: 2009-04-03 10:20:24
Autor: JR
amortyzowana sztyca

Użytkownik "Piotr Liszka" :
[...]

który model Suntoura?
znalazłem np. taki:
http://allegro.pl/item577717207_super_sztyca_amortyzowana_suntour_nex.html
lepiej brać na samych sprężynach, czy może z elastomerem
(nie wiem czy Suntoura takie robi)?

--
pzdr.
JR

Data: 2009-04-03 09:48:32
Autor: Jan Srzednicki
amortyzowana sztyca
On 2009-04-03, JR <jr_utausunto@wp.pl> wrote:

Użytkownik "Piotr Liszka" :

[...]

O ile mi wiadomo, wszystkie pantografy Suntoura są tylko i wyłącznie
elastomerowe.

Data: 2009-04-03 16:16:55
Autor: JR
amortyzowana sztyca

Użytkownik "Jan Srzednicki" :

[...]

chyba masz rację wszystkie są sprężynowo-elastomerowe :)
więc na moje potrzeby wystarczy najtańsza sztyca pantografowa ...

--
pzdr.
JR

Data: 2009-04-03 12:06:46
Autor: Piotr Liszka
amortyzowana sztyca
JR pisze:

Użytkownik "Piotr Liszka" :

[...]

Ja mam chyba taki:

http://mtbikes.info/artykuly/testy-i-recenzje-sprzetu/sztyca-amortyzowana-suntour-nex-d3.html

Poprawa komfortu znaczna, sztyca w zasadzie bezobsługowa, co siedzi w środku nie wiem - nie zaglądałem :D

pozdro

pl

amortyzowana sztyca