amplituner sieciowy z wi fi

Data: 2012-01-06 10:22:07
Autor: binek
amplituner sieciowy z wi fi
Witam
Duzo sie teraz mowi o urzadzeniach  do odtw. muzyki w sieci . Moje pytanie zwiazne jest wlasnie z takim urzadzeniem...

Czy jesli amplituner ma wbudowane wi-fi to bede mogl z laptopa odtwarzac mp3 na takim amplitunerze oczywiscie po wi-fi ?

Drugie pytanie to czy jesli TV ma WI-FI, to mozna z laptopa po wi-fi puscic film, np. z youtuba ? Innymi slowy czy mozna przeslac obraz razem z dzwiękiem  przez wi-fi? Sa takie urzadzenia gdzie pendriva wkalda sie do usb w lapku i odbiornik jest w TV , wtedy i nawet hd mozna, ale czy do przesyłów transmisji o jakosci   youtuba itp. samo wi fi nie starczy ?

Data: 2012-01-06 09:39:51
Autor: Waldek Godel
amplituner sieciowy z wi fi
Dnia Fri, 6 Jan 2012 10:22:07 +0100, binek napisał(a):

[...]

Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-01-08 23:05:26
Autor: zho
amplituner sieciowy z wi fi

Użytkownik "binek" <andrzej@post.pl> napisał w wiadomości news:4f06bd3b$1news.home.net.pl...
[...]

Nie wiem co kombinujesz ale w moim telewizorze jest prosta aplikacja do ogladania youtuba i dziala rowniez po wifi aczkolwiek duzo lepiej sprawuje sie po podlaczeniu kabelkiem do routera. Moze dlatego ze, sciany miedzy routerkiem a telewizorkiem sie znajduja.
Filmy po postawiniu serwra DLNA na laptopie tez daje sie ogladac z udostepnionych katalogow. Serwer wbudowany w Viste to porazka wiec uzywam wynalazku Samsunga, stabilnie i szybko.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl
Prawdopodobnie najstarsza strona o rybkach po polsku :)

Data: 2012-01-11 23:02:09
Autor: Michal Lukasik
amplituner sieciowy z wi fi
Dnia 6.1.2012, binek napisał(a):

Czy jesli amplituner ma wbudowane wi-fi to bede mogl z laptopa odtwarzac mp3 na takim amplitunerze oczywiscie po wi-fi ?

Coś mi świta, że SONY miało coś takiego w ofercie.
Ja wybrałem osobny odbiornik do amplitunera, który już miałem - Logitech
Squeezebox. Serwer możesz "postawić" na dowolnym komputerze, ja mam na
NASie.

Drugie pytanie to czy jesli TV ma WI-FI, to mozna z laptopa po wi-fi puscic film, np. z youtuba ? Innymi slowy czy mozna przeslac obraz razem z dzwiękiem  przez wi-fi?

Jeśli TV jest zgodny z DLNA to da się, choć AFAIK nie bezpośrednio z
przeglądarki, ale np. uprzednio ściągnięty i puszczony z WMP bez problemów
(piszę o W7, w innych systemach zależy to od użytego softu, ale IMO też do
zrobienia).

Sa takie urzadzenia gdzie pendriva wkalda sie do usb w lapku i odbiornik jest w TV , wtedy i nawet hd mozna, ale czy do przesyłów transmisji o jakosci   youtuba itp. samo wi fi nie starczy ?

Starczy.
--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

amplituner sieciowy z wi fi