analizator, skafander, aparat, automat - super ceny !

Data: 2010-10-23 08:01:50
Autor: Monika
analizator, skafander, aparat, automat - super ceny !
Witam Serdecznie

Wystawiłam do sprzedaży od złotówki bez cen mimimalnych

Analizator nitroxowy - aqualung ( NOWY )
Skafander 5+5 mm ( NOWY )
Zestaw do fotografii podwodnej
Automat R5 TEC ( NOWY )

Do końca aukcji pozostało już niewiele czasu !!!

zainteresowanych zapraszam

nie zainteresowanych pozdrawiam serdecznie

Monika

Data: 2010-10-23 16:08:44
Autor: malgosia
analizator, skafander, aparat, automat - super ceny !
Wystawiłam do sprzedaży od złotówki bez cen mimimalnych

jak zwykle okaże sie ze połowa sprzetu była izywana i jest "refurbished" (ang.)
Ja dziekuje

jk

analizator, skafander, aparat, automat - super ceny !