analog-idiota?

Data: 2009-05-13 13:44:48
Autor: John Smith
analog-idiota?
Jacek23 napisał(a):
Witam, dlaczego jak ktos widzi lub slyszy ze robie zdjecia analogowe to
patrzy na mnie jak na idiote.
Nie mowi ze ja idiota, oczywiscie ale to sie daje odczuc, a jak juz cos
mowi to argumentu sa proste, cyfra: prosciej, szybciej, lepiej (?).
Denerwujace:(

Czym się różni dźwięk analoga od cyfry?
:-)

--
Mirek

Data: 2009-05-13 17:34:43
Autor: PeKlesyk
analog-idiota?
Czym się różni dźwięk analoga od cyfry?
:-)

To oczywiste :)

Cyfra po zdjęciu nie przewija filmu :D

PMK

Data: 2009-05-13 15:41:50
Autor: Michał Wasiak
analog-idiota?
On Wed, 13 May 2009 17:34:43 +0200, PeKlesyk wrote:
Czym się różni dĽwięk analoga od cyfry?
:-)

To oczywiste :)

Cyfra po zdjęciu nie przewija filmu :D

Ale w reklamówkach, gdzie ma być słychać robienie zdjęć,
dĽwięk przewijanego filmu jest obecny. Widać jest
bajerniejszy niż sama migawka. Wniosek -- profesjonali¶ci
używaj± filmu :)

--
Michał Wasiak

Data: 2009-05-13 16:02:23
Autor: lrem
analog-idiota?
W po¶cie <guepnu$ijj$2@news.dialog.net.pl>,
 Michał Wasiak nabazgrał:
Ale w reklamówkach, gdzie ma być słychać robienie zdjęć,
dĽwięk przewijanego filmu jest obecny. Widać jest
bajerniejszy niż sama migawka. Wniosek -- profesjonali¶ci
używaj± filmu :)

I to wszyscy jak jeden m±ż jednego konkretnego modelu Nikona.
Nie pamiętam już który to był, pewnie kto¶ będzie tu wiedział ;)

--
  2  *  linux/kernel/panic.c
  143         /* Satisfy __attribute__((noreturn)) */

Data: 2009-05-14 08:57:01
Autor: John Smith
analog-idiota?
Michał Wasiak napisał(a):
[...]

Kiedy¶ ten dĽwięk dodadz± też do cyfrówek, jako "klasyk" ;-)

--
Mirek

Data: 2009-05-14 08:56:01
Autor: John Smith
analog-idiota?
PeKlesyk napisał(a):
Czym się różni dźwięk analoga od cyfry?
:-)

To oczywiste :)

Cyfra po zdjęciu nie przewija filmu :D

Rzeczywiście, zapomniałem, bo mój obecny analog też nie przewija. Samemu
trzeba. Ale za to kłapie jak trzeba :-)

--
Mirek

analog-idiota?