analog-idiota?

Data: 2009-05-13 22:23:44
Autor: dominik
analog-idiota?
Jacek23 pisze:
Witam, dlaczego jak ktos widzi lub slyszy ze robie zdjecia analogowe to patrzy na mnie jak na idiote.
Nie mowi ze ja idiota, oczywiscie ale to sie daje odczuc, a jak juz cos mowi to argumentu sa proste, cyfra: prosciej, szybciej, lepiej (?).
Denerwujace:(

Kolejny flame o tym jak to źle, bo analogowo ;)
Liczysz, że każdy będzie wołał "nie przejmuj się!", "się nie znają!", "cyfra nie ma duszy!".
Zresztą co to zmieni w Twoich zdjęciach :)

Czasem warto po prostu się nie przejmować :) Rób co uważasz za słuszne, ale nie dziw się, że ta technologia odchodzi do lamusa.

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

analog-idiota?