android 2.1 dla gt540 w orange

Data: 2010-10-20 16:46:20
Autor: KrĂłl Dopalaczy
android 2.1 dla gt540 w orange
Witam!
Wlasnie sie ciesze z nowego android nieobrandowanego w moim telefonie
- nie zamula (przynajmniej narazie ) kliknieciena sluchawek gdy sie pokazuje rejestr
- mozna wysylac i odbierac mms przy wlaczonym apndroid
- fajne wodotryski

Procedura instalacji wyglada tak:

Przed rozpoczęciem flashowania musisz zainstalować te sterowniki i zrestartować komputer! http://www.speedyshare.com/files/233...ikiLGSwift.rar

1. Pobieramy http://www.speedyshare.com/files/24721523/KDZ_FW_UPD_EN.zip2.

2. Uruchamiamy program KDZ_FW_UPD i w pierwszym polu zmieniamy na 3GQTC w drugim DIAG

3. W trzecim polu Ĺ‚adujemy pobrany plik w formacie .kdz http://csmg.lgmobile.com:9002/swdata/WEBSW/GT540/AGRCBK/V20a_00/V20A_00.kdz    (nieobrandowany system 2.1 update 1 z jezykiem polskim)

Podlaczamy wylaczony telefon do usb, powienien sie sam wlaczyc , jak sie bedzie wlaczac to kliknac na przycisk
lunch software update

Na telefonie ekran zrobi sie niebieski i bedzie napisane cos o trybie awaryjn ym , bez stresu prosze, nie poruszac kablem w trakcie robienia tego, -ja robilem tak na marginesie na kablu usb z blackberry bo z lg przy poruszaniu mi zrywalo polaczenie-

na dole w logu pojawi sie mnostwo napisow, w tym tego typu:
18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 2)
18:24:14 : CDMA: wParam = 205, lParam = 3
18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 3)
18:24:14 : CDMA: wParam = 205, lParam = 4
18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 4)
18:24:14 : CDMA: wParam = 205, lParam = 5
18:24:14 : Model Dll Msg Not Found(205, 5)

sugerujace ze cos nie tak ale wszystko jest ok, jak sie zaKONCZY TO WYSWIETLI SI EKOMUNIKAT

8:28:33 : Step : UPDATE FINISHED!
18:28:33 : ResetStartInfo() Call
18:28:33 : _DetachDLL Call
18:28:33 : _DetachDLL Call End
18:28:33 : FreeLibrary Call
18:28:33 : FreeLibrary Call End
18:28:33 : ResetStartInfo() Call End
18:28:33 : OnModelDllMsg(OnMsgFromModelDll-CDMA) delete m_pLGCyonUpdate
18:28:34 : ===FINISHED===

i mozemy odlaczyc telefon, z nowym systemem bez smeici od operatora. Ja przetestowalem na fonie zakupionym w orange w okolicach maja, dziala.

Co do gwarancji to w brew temu co sie powszechnie sadzi moim zdaniem pozbawianie nas jej przez wgranie systemu jest bezprawne bo to tak jakby sprzedawca laptopa uzaleznial gwarancje od tego jaki system i w jaki sposob zainstalujemy, ale to moje zdanie, jak ktos ma inne i zalezy mu na gwarancji to niech tego nie robi.

Polecam wybrac ekran nie LG a od androida bo wtedy latwiej bedzie sie nam ewentualnie przeniesc pod inny telefon innej firmy z androidem, po z atym fajne wodotryski ma ekran androida (ikonka Home selector)
--
http://nowedopalacze.eu/

android 2.1 dla gt540 w orange