android 4.2 chrome 44 - czy tez macie problemy z zacinaniem?

Data: 2014-04-13 18:04:45
Autor: walker
android 4.2 chrome 44 - czy tez macie problemy z zacinaniem?
Witam,
Posiadam dwurdzeniowy procesor rockchip i 1GB RAM, czy tez macie problemy z zacinaniem chrome? szczegolnie powoli dziala allegro ... jaki procesor powinieniem posiadac, aby allegro na chrome otwieralo sie plynnie? nie wiem czy czterordzeniowy proces pomoze, bo chyba przetwarzanie html jest w chrome jednowatkowe czy tak?

Data: 2014-04-13 13:03:24
Autor: krzysztofsf
android 4.2 chrome 44 - czy tez macie problemy z zacinaniem?
W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 18:04:45 UTC+2 użytkownik walker napisał:
Witam,

Sprobuj przegladarki Dolphin.
Allegro ogladasz spod apki? Wg mnie lepiej dziala niz poprzez www.

Jesli przymierzasz sie do zmiany sprzetu, polecam LG G2.

Data: 2014-04-13 18:14:08
Autor: Smok Eustachy
W dniu 13.04.2014 18:04, walker pisze:
[...]

2 giga RAM albo nowa wersja przeglÄ…darki

Data: 2014-04-13 20:27:47
Autor: walker
On 04/13/2014 06:14 PM, Smok Eustachy wrote:

2 giga RAM albo nowa wersja przeglÄ…darki

tzn jaka wersja dokladnie? chrome 34 jest najnowsza, dlaczego niby 2Gb RAM w tej chwili mam 400MB wolnego a chrome zajmuje tylko okolo 100MB

Data: 2014-04-14 01:05:16
Autor: Smok Eustachy
W dniu 13.04.2014 20:27, walker pisze:
[...]

Taka, jaką wypuszczą następną. Może pomoże.

Data: 2014-04-13 20:28:55
Autor: walker
android 4.2 chrome 34 - czy tez macie problemy z zacinaniem?

Data: 2014-04-16 09:38:20
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-13 18:04, walker pisze:
[...]

Polecam Operę, nie ma szybszej przeglądarki pod Andka.. Natomiast co do przycinania się Chrome, to problem na pewno nie leży w procesorze i pamięci telefonu.

android 4.2 chrome 44 - czy tez macie problemy z zacinaniem?