android 5 na samsung s 4

Data: 2015-04-23 06:39:10
Autor: work
android 5 na samsung s 4
Witam. Może ktoś podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro.

Data: 2015-04-23 07:34:03
Autor: P.B.
android 5 na samsung s 4
Dnia Thu, 23 Apr 2015 06:39:10 +0200, work napisał(a):

Witam. Może kto¶ podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne s± delikatne przycięcia.....a może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro.

Nie wydaje Ci się. Ja po upgradzie do Lolipopa na Nexusie 7 (2012) miałem
tak, że tablet stał się całkowicie nieużywalny. Po jaki¶ poprawkach zacz±ł
działać - z płynno¶ci± nie ma to nic wspólnego.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2015-05-03 01:59:41
Autor: Pszemol
android 5 na samsung s 4
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:17y8vwj3kq54z.1685f274ke48s.dlg40tude.net...
[...]

A jakie miałe¶ motywacje do upgrade do 5-tki?
Innymi słowy, co ma 5-tka takiego fajnego że się zdecydowałe¶?

Data: 2015-04-23 14:01:47
Autor: neelix
android 5 na samsung s 4

Użytkownik "work" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości news:mh9t1f$32t$1speranza.aioe.org...
Witam. Może ktoś podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro

W S5 zauważyłem dłuższe oczekiwanie na możliwość wprowadzenia pinu. Jest klawiatura ale mimo naciskania cyfry nie wchodzą. Nie podoba mi się zmiana tła z czarnego na biały. Pewnie teraz żre więcej prądu.

neelix

Data: 2015-04-24 09:36:31
Autor: teleJOLOPOM teleSLEPCOM napromieniowanym na wskros teleCAPOM
androlipa 5 na gamguns s 4
neelix wrote:
W S5 zauważyłem

co za *naiwniactwo*! podobnie jak w malpim gaju!

gdyby istniala kompatybilnosc androlipy z innymi
(pozniej produkowanymi *teleBARACHLAmi*)  to sam
gUrgUlofon dostarczyl by wznowien! KURWA ze tego
teleBANDZWOLY nie potrafia zrozumiec... ... ...?

Data: 2015-04-23 15:40:48
Autor: ToMasz
android 5 na samsung s 4
W dniu 23.04.2015 o 06:39, work pisze:
Witam. MoĹĽe ktoĹ› podzieli siÄ™ wraĹĽeniami po aktualizacji androida do
wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a
moĹĽe mi siÄ™ wydaje. ProszÄ™ o opinie. Pozdro.
proszę mi powiedzieć, czy w 5-versji androida, możliwy jest zapis fotek, filmów na karcie pamięci i kasowanie ich z karty pamięci?
ToMasz

Data: 2015-04-24 10:45:38
Autor: teleJOLOPOM teleSLEPCOM napromieniowanym na wskros teleCAPOM
androlipa 5 na gamguns s 4
ToMasz wrote:
czy w 5-versji androlipy, możliwy jest zapis fotek, filmów na karcie pamięci i kasowanie ich z karty pamięci?

jest!

android 5 na samsung s 4