android aplikacja youtube adresy

Data: 2015-12-28 13:59:03
Autor: qrt
android aplikacja youtube adresy
Witam mam takie pytanie - orientuje sie toś z jakim adrasami sie łączy mobilna
aplikacja youtube na androida? Chodzi o to iż mam ustawione restrykcje dostępu do yotube na routerze. No i
restrykcje (na adres youtube.com oraz youtu.be) działają z przeglądarką
internetową ale nie działają z aplikacja youtube na androidzie. Ta sobie
działa jak gdyby nigdy nic. Orientuje sie może co tam powinienem wpisać?  po adresach IP wolałbym nie bo jest ich całkiem sporo :)
http://artica-proxy.com/youtube-tcpip-addresses-list/
a mój router nie ma opcji  importu adresów z plku - na każdy zakres
musiałbym tworzyć osobną regułę. ewentualnie może po portach?

Data: 2015-12-28 14:37:44
Autor: J.F.
Dnia Mon, 28 Dec 2015 13:59:03 +0100, qrt napisał(a):
[...]

Czekaj - a jak zablokowales te "zwykle" ?

To powinno byc tak, ze przegladarka prosi lokalny system o znalezienie
IP dla adresu www.youtube.com, po czym sie ze zwroconym IP laczy.
Wcale nie tak latwo to zablokowac "na routerze", jesli adresow IP w
DNS jest wiecej.

Gdzies po drodze moze byc skrypt, ktory podobnie dziala, tylko z innym
tekstowym adresem.

> po adresach IP wolałbym nie bo jest ich całkiem sporo :)
http://artica-proxy.com/youtube-tcpip-addresses-list/
a mój router nie ma opcji  importu adresów z plku - na każdy zakres
musiałbym tworzyć osobną regułę.

Zakresow tam znow tak wiele nie ma ... ale w kazdej chwili moze sie
zmienic.

ewentualnie może po portach?

a to nie jest po http/https ?

J.

Data: 2015-12-28 15:00:15
Autor: qrt
Dnia Mon, 28 Dec 2015 14:37:44 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

restrykcje po domenie. To działa w wypadku przeglądarki czy aplikacji
youtube na windowsa. W wypadku aplikacji mobilnej na anadroida już nie.
> [...]

musiałbym tworzyć osobną regułę.

Zakresow tam znow tak wiele nie ma ... ale w kazdej chwili moze sie

to też prawda.

ewentualnie może po portach?

a to nie jest po http/https ?

w sumie nie wiem. Pewnie trzeba zanalizować ruch sieciowy ale ja nie dość ze sniffera
włączyłem raz ostatni jakies 15 lat temu to jeszcze słabo sie na tym znam
:)

Data: 2015-12-28 23:50:10
Autor: Mark
"qrt" <m@il.jakis> wrote in message news:182dtsq5r75rh.um85ho4tpuzv$.dlg40tude.net...
[...]

Spróbuj może wpisać ten adres: youtube-ui.l.google.com i zobacz jakie będą efekty.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2015-12-29 08:51:48
Autor: qrt
Dnia Mon, 28 Dec 2015 23:50:10 +0100, Mark napisał(a):

[...]

Dzieki wczoraj znalazłem też następujące nazwy domen:

googlevideo.com oraz ytimg.l.google.com

ich blokowanie faktycznie przynosi pożądany efekt.

android aplikacja youtube adresy